جایزۀ بزرگ برای رفتن شیوخ وهابی به سوریه

جایزۀ بزرگ برای رفتن شیوخ وهابی به سوریه
شنبه 5 بهمن 1392 - 19:45

یک شهروند اماراتی اعلام کرد در صورتی که العریفی، العوده و العواجی (سه تن از مبلّغان مشهور وهابی) برای جنگ به سوریه بروند، به هریک از آنان یک میلیون درهم (حدود 300 هزار دلار) پاداش خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک شهروند اماراتی در صفحه شخصی خود در سایت ارتباط اجتماعی توئیتر اعلام کرد که این سه شیخ وهابی که برای موضوع باصطلاح "جهاد" در سوریه تبلیغ زیادی می کنند، اگر خودشان برای جنگ به سوریه بروند، برای هریک از آنان یک میلیون درهم پاداش در نظر خواهد گرفت.

چند روز پیش هم "داوود الشریان" از مجریان شبکه ام بی سی عربستان، ضمن بیان سخنان بسیار تند در انتقاد از تعدادی از مبلغان سعودی که با فریب جوانان و نوجوانان آنها را به جنگ با سوریه تشویق می کنند، گفته بود: مبلغان سعودی مانند "سلمان العوده"، "محمد العواجی" و "محمد العریفی" فرزندانمان را به افغانستان، عراق و سوریه می فرستند درحالیکه فرزندان خود آنان در رفاه زندگی می کنند.

 مبلغان وهابی - سلفی از ابزارهای رژیم های مرتجع عرب به ویژه عربستان برای تهییج جوانان عرب برای نبرد در سوریه هستند، اقدام جنایت باری که از سوی این مبلغان به عنوان جهاد یاد می شود.

اقدامات جنایت بار تروریست های غربی - عربی در سوریه از آغاز بحران این کشور در 35 ماه گذشته، منجر به کشته شدن دهها هزار نفر، زخمی شدن صدها هزار و آوارگی میلیونها شهروند بی دفاع سوری شده است که متاسفانه سازمانهای باصطلاح حقوق بشری بین المللی نیز برای رضایت غرب و جذب دلاری های باد آورده عرب ها چشم خود را به روی این جنایات بسته اند. 

پربیننده ترین خبرها