هلاکت تروریست‌های اردنی و کویتی در سوریه

هلاکت تروریست‌های اردنی و کویتی در سوریه
دوشنبه 7 بهمن 1392 - 19:51

در جدیدترین عملیات یگان‌های ارتش سوریه علیه تروریست‌ها در مناطق مختلف، شماری از عناصر مسلح در درعا و حمص به هلاکت رسیدند.

به گزارش روز دوشنبه شبکه خبری العالم، یگان هایی از ارتش سوریه جمعی از تروریست ها را که برخی از آنها اردنی و کویتی بودند، در منطقه درعا و ریف آن به هلاکت رسانده و خودروهای آنها که حامل تیربارهای سنگین بود، منهدم کردند.

یک منبع نظامی در گفتگو به خبرگزاری رسمی سوریه "سانا" خاطرنشان کرد که یگانهایی از ارتش سوریه افرادی از یک گروهک تروریستی مسلح، از جمله یک اردنی به نام احمد دلیل و یک کویتی به نام ایوب محمد خلیل الجندلی را را در اطراف مدرسه ایب به هلاکت رساندند و دو خودروی تروریستها حامل تیربار سنگین و توپ ضدهوایی را منهدم کردند.

این منبع افزود: در حمله ارتش همچنین یک گروه تروریستی مسلح با همه اعضای آن در اطراف پژوهشکده هنری در درعا کاملا نابود شد.

از سوی دیگر یگانهایی از ارتش سوریه امروز برخی پناهگاه ها و مراکز تجمع تروریستها و نیز اسلحه و مهمات آنها در حمص و ریف را تخریب کردند و دهها تن از جمله برخی از سران تروریست ها را به هلاکت رساندند.

یک  منبع نظامی نیز اعلام کرد: یگانهایی از ارتش سوریه شماری از تروریستها در الدار الکبیره، الغاصبیه و الخالدیه از جمله ابولیل یکی از سران گروهک تروریستی را به هلاکت رساندند.

این منبع افزود که در روستاهای العبودیه و خربه النعیمات و برغلات الشرقیه در ریف جنوبی القصیرشماری از تروریستها کشته و زخمی شدند همچنین یگانهایی از ارتش یک گروهک تروریستی با همه اعضای آن در روستای ام صهریج در منطقه المخرم از جمله فهد علی المغصوب رهبر این گروهک را به هلاکت رساندند.

در شهر حمص نیز یگانهایی از ارتش در عملیاتی کم نظیر با حمله به مراکز تجمع تروریستها در مناطق باب هود، الورشه، الصفصافه، جروه الشیاح و السوق المقبی، شماری از تروریستها را به هلاکت رساندند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها