هلاکت دو سرکرده خارجی داعش در حومه لاذقیه

هلاکت دو سرکرده خارجی داعش در حومه لاذقیه
دوشنبه 7 بهمن 1392 - 22:10

العالم - ارتش سوریه مقرهای گروه‌های مسلح را در تپه های اطراف روستای "الزاره" در حومه حمص هدف حمله قرار داده و خسارت سنگینی به آنها وارد کرد.

به گزارش خبرنگار العالم، نیروهای ارتش سوریه در ادامه درگیری با افراد مسلح وابسته به گروه موسوم به "جبهه اسلامی" در معاره الارتیق در غرب حلب، شماری از تروریست ها را به هلاکت رساندند.

خبرنگار العالم همچنین از هلاکت شماری از افراد مسلح در روستای صلبا در حماه خبر داد و گفت: نیروهای ارتش سوریه تعدادی از خودروهای افراد مسلح در معاره الارتیق و  ورودی دیر حافر در حلب هدف قرار دادند.

در حومه پایتخت نیز ارتش سوریه مقرهای افراد مسلح در رنکوس در ریف دمشق را هدف حمله قرار داده است.

خبرنگار ما همچنین از درگیری های شدید بین نیروهای ارتش و افراد مسلح در محور القدم – عسالی و هدف قرار گرفتن مقر افراد مسلح در روستای ام باطنه در ریف قنیطره  در دمشق خبر داد. 

نیروهای ارتش سوریه افراد مسلح مستقر در روستاهای ترتیاح و مرج خوخه را هدف قرار داده و یکی از سرکرده های آنها را در روستای ربیعه در حومه لاذقیه به هلاکت رسانده اند.

خبرنگار العالم همچنین از هلاکت ده ها تن از عناصر داعش در روستای الحیات در حومه لاذقیه، از جمله دو تن از سرکرده های آنها که دارای تابعیت غیر سوری هستند، خبر داد.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها