مرد شماره دو داعش را چه کسی کُشت؟

مرد شماره دو داعش را چه کسی کُشت؟
دوشنبه 7 بهمن 1392 - 23:02

دیده‌بان حقوق بشر سوریه وابسته به مخالفان، اعلام کرد که افراد مسلح وابسته به گروه تروریستی "کتائب اسلامی" مسوولیت قتل "حجی بکر" سرکرده شماره دو داعش در حومه حلب را به عهده گرفته است.

 به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری العالم، سایت "المرصد" در بیانیه ای اعلام کرد که تروریست های وابسته به گروه موسوم به "کتائب اسلامی" اعلام کرده اند که "سمیر عبد محمد" معروف به "حجی بکر" از افسران ارتش سابق عراق بوده و افراد مسلح "داعش" وعده داده اند که انتقام وی را از قاتلانش می گیرند.

المرصد در ادامه از درگیری های شدید صبح امروز، دوشنبه، بین نیروهای ارتش و تروریست های جبهه النصره و نیز افراد مسلح وابسته به "کتائب اسلامی" در منطقه الحویقه در حومه دیر الزور خبر داد.

المرصد پیش از این از درگیری های شدید امروز بین عناصر داعش و افراد مسلح کتائب اسلامی در حوالی شهرک های حریتان، کفر حمره و نیز منطقه معمل آسیا در استان حلب خبر داده بود.

یادآور می شود، عناصر گروه موسوم به "ارتش آزاد" صبح روز دوشنبه (7بهمن ماه) از هلاکت مرد شماره دو گروه "دولت اسلامی در عراق و شام" (داعش) در حلب خبر دادند.

"حجی بكر" افسر سابق ارتش رژیم منحل بعث عراق بود، و با نشان دادن مهارت نظامی خود، به گروه داعش ملحق شده بود. وی همچنین مشاور ابوبکر البغدادی، و پس از وی نفر دوم گروه داعش به شمار می‌رفت.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها