سوریه: در مذاکره امتیاز نمی دهیم

سوریه: در مذاکره امتیاز نمی دهیم
شنبه 12 بهمن 1392 - 11:47

وزیر اطلاع رسانی سوریه با اشاره به ناکامی و شکست مخالفان مسلح در سوریه و حامیان آنها در اجلاس ژنو 2 تاکید کرد: آنها چیزی را که با زور نتوانستند بگیرند، نخواهند توانست از راه‌های سیاسی بگیرند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "عمران الزعبی" خطاب به تجمع کنندگان طرفدار سوریه مقابل کاخ ملل در ژنو که آخرین جلسه مذاکره هیأت دولت سوریه و مخالفان خارج نشین در آن برگزار شد، اظهار داشت: هیأت دولت سوریه هیچ امتیازی در این مذاکرات نخواهد داد، و آنچه را به زور نتوانستند بگیرند، نخواهند توانست از طریق سیاسی بگیرند.
وی افزود: دور جدیدی از مذاکرات برگزار خواهد شد اما نه در این دور و نه در دور آینده ممکن نیست که هیچ امتیازی را از هیأت دولت سوریه بگیرند.
الزعبی خاطرنشان کرد: آنها هیچ امتیازی را که اسرائیل نتوانست در طول نیم قرن بگیرد، نخواهند توانست بگیرند و هرگز نخواهند توانست هیچ امتیازی را بگیرند که تروریسم در طول سه سال اخیر نتوانسته است آن را بگیرد؛ و آنان هیچ امتیازی را که ترکیه و قطر و عربستان و اردن و توطئه گران در لبنان نتوانستند از ما با زور بگیرند، نخواهند توانست کسب کنند.
هیأت دولت سوریه و مخالفان خارج نشین در طول شش روز مذاکره در ژنو زیر نظر اخضر ابراهیمی نماینده سازمان ملل در امور سوریه نتوانستند به هیچ گونه پیشرفتی درباره موضوعات مطرح دست یابند.

"اخضر ابراهیمی" نماینده سازمان ملل در امور سوریه شامگاه دیروز اعلام کرد که دور دوم مذاکرات ژنو 2 در تاریخ دهم فوریه برگزار می شود.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها