تازه ترین آمار تروریست های خارجی در سوریه

تازه ترین آمار تروریست های خارجی در سوریه
يکشنبه 13 بهمن 1392 - 20:00

العالم - یک روزنامه تونسی، "تازه ترین" آمار از شمار تروریست های خارجی که در سوریه می جنگند، را به نقل از "موسسه های آماری غربی" منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در این پژوهش آماری که با عنوان "افراد مسلح خارجی در سوریه و تابعیت آن ها" منتشر شده، از میان 20 کشوری که به عنوان نمونه آماری در نظر گرفته شده اند، عربستان با 12 هزار مسلح در سوریه، دومین رتبه را در میان این 20 کشور دارد.

بر پایه این گزارش، تا زمان تهیه آمار مزبور، 3 هزار و 872 نفر از تروریست های عربستانی، در سوریه کشته و 2 هزار و 689 نفر مفقود شده اند.

در این میان، چچن، با 14 هزار مسلح در صدر قرار دارد و 3 هزار و 671 نفر از آن ها کشته و هزار و 397 نفر مفقود شده اند.

در این آمار، تونس با هزار مسلح در سوریه، در رتبه ششم است که 2 هزار و 645 نفر از تروریست های تونسی کشته و هزار و 315 نفر مفقود شده اند.

به نوشته "الشروق" نکته قابل توجه در این آمار آن است که تونس از نظر تعداد کشته های زن در جنگ ضد سوریه با 18 کشته در صدر جدولی قرار دارد که بعد از آن به ترتیب مغرب با 10 زن  کشته شده ، عربستان سعودی با 7 نفر، چچن با 6 نفر و لبنان با 4 نفر قراردارند.

به نوشته الشروق این پژوهش آماری که تاریخ آن مربوط به 3 ژانویه 2014 است، جدیدترین آمار را درباره شمار گروه های مسلح در سوریه ارائه کرده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها