برنامه انقلابیون بحرینی برای 14 فوریه امسال

برنامه انقلابیون بحرینی برای 14 فوریه امسال
يکشنبه 20 بهمن 1392 - 10:11

شماري از انقلابيون و نمايندگان احزاب و جمعيت هاي سياسي مخالف در بحرين براي برنامه ريزي و هماهنگي لازم به منظور برگزاري مراسم سومين سالگرد انقلاب در منزل عبدالوهاب حسين رهبر جريان اسلامي الوفاء در شهرك النوديدرات در غرب شهر منامه گردهم آمدند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، تجمع انقلابيون و نمايندگان احزاب و جمعيت هاي سياسي مخالف در راستاي آمادگي براي برگزاري مراسم گراميداشت سومين سالگرد آغاز انقلاب ملت بحرين مصادف با 14 فوريه صورت گرفت.

نمايندگان نيروهاي انقلابي و احزاب و جريان هاي سياسي مخالف در اين گردهمايي بر حضور گسترده در نافرماني مدني در سومين سالگرد انقلاب تاكيد كردند.

جنبش جوانان 14 فوريه بحرين مردم، انقلابيون و احزاب و جمعيت هاي مخالف را فراخواند تا از روز 13 تا 15 فوريه به مدت سه روز در نافرماني مدني و اعتصاب عمومي در اين كشور شركت كنند.

مردم بحرين در 14 فوريه سال 2011 ميلادي انقلاب و اعتراضات مسالمت آميز خود را براي دستيابي به آزادي و عدالت و روي كار آمدن حکومتی منتخب در كشورشان آغاز كردند كه با سركوبگري شديد رژيم روبرو شد.

مرتضي السندي نماينده جريان اسلامي الوفاء گفت: انقلاب در مرحله حساس و مهمي قرار دارد زيرا رژيم از طريق طرح فريبكارانه سلمان بن حمد آل خليفه براي گفت وگو در تلاش براي كاستن از تحركات انقلابي است و در اين وضعيت وحدت ملت بحرين و مشاركت موثر آنها در سالروز انقلاب و نشان دادن حضورشان به جامعه جهاني ضروري است.

سعيد الشهابي از مسئولان ارشد جنبش اسلامي احرار بحرين نيز گفت: خون شهدا و ادامه جنبش انقلابي رژيم بحرين را در تگنا قرار داده است و گراميداشت سالروز انقلاب به معناي دميدن روح تازه در آن است.

عبدالغني خنجر سخنگوي جنبش مخالف حق بحرين نيز بر حق ملت بحرين در تعيين سرنوشت و بازخواست عاملان قتل شهدا و رهايي از دست رژيم ديكتاتوري و درصدر آنها حمد بن عيسي آل خليفه حاكم بحرين تاكيد كرد.
وي خواستار حضور مردم در خيابانها در سالروز انقلاب و مشاركت در همه مراسم مربوط به آن شدو.

پربیننده ترین خبرها