وقتی قاتل عربستانی مفتی داعش می‌شود

وقتی قاتل عربستانی مفتی داعش می‌شود
يکشنبه 20 بهمن 1392 - 11:17

"عثمان آل نازح" عربستانی که مفتی داعش شده است، از طریق دیدار با اعضای عربستانی این گروه تلاش می کند که آنها را به ادامه فعالیتهای تروریستی خود در سوریه تحریک کند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، طبق اعلام یک منبع نزدیک به خانواده آل نازح؛ خانواده عثمان قبلاً بیش از 800 هزار ریال عربستان ( بیش از 200 هزار دلار ) را برای آزاد کردن وی از زندانی در عربستان پرداخت کرده بودند، زیرا عثمان در یک حادثه رانندگی 7  کارگر آسیایی را کشته بود .
این منبع در مصاحبه با روزنامه الحیاه اعلام کرد: عثمان که دارای فوق لیسانس اصول فقه از دانشگاه ملک خالد شهر ابها استان عسیر در جنوب غرب عربستان است و روستایش در همین استان واقع است؛ همراه تعدادی دیگر از هم ولایتی هایش به سوریه رفته است تا با ارتش این کشور بجنگد.
منبع مذکور افزود : عثمان قبلاً به علت دست داشتن در یک مساله امنیتی یک سال زندانی بود.
این منبع جزئیاتی درخصوص این مساله فاش نکرد. 
منبع نزدیک به خانواده عثمان اعلام کرد : عثمان دارای زن و چند پسر است و پس از اینکه هفت کارگر آسیایی را با ناشیگری خود در یک حادثه رانندگی کُشت و خانواده اش مبلغ زیادی را برای آزاد کردن وی پرداخت کرد، ناگهان سر از سوریه درآورد.
منابع آگاه نیز به روزنامه الحیات اعلام کردند : داعش از عثمان برای نگه داشتن دیگر اتباع عربستانی در صفوف خود و ادامه دادن به مبارزه با ارتش سوریه سوء استفاده می کند .
این منابع افزودند : عثمان با اعضای عربستانی داعش دیدار می کند و آنها را به ماندن در صفوف این گروه و اجرای حملات انتحاری تحریک می کند .
منابع آگاه اعلام کردند : عثمان روحیه ضعیفی دارد و شایستگی فرماندهی ندارد و فقط به درد تحریک اعضای عربستانی داعش برای ماندن در صفوف این گروه و تحریک اتباع عربستانی برای سفر به سوریه می خورد .

 

پربیننده ترین خبرها