اعترافات سرکرده گروهک تروریستی "عبدالله عزام"

اعترافات سرکرده گروهک تروریستی
چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 22:53

العالم - "نعیم عباس" یکی از سرکردگان بازداشت شده گروهک تروریستی موسوم به "عبدالله عزام"، به دست داشتن در وارد کردن عوامل انتحاری و خودروهای بمب‌گذاری شده به ضاحیه در جنوب بیروت اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه خبری العالم، ارتش لبنان اعلام کرده که نعیم عباس ضمن اعتراف به دست داشتن در انفجارهای اخیر لبنان و تدارک عملیات انتحاری منطقه الشویفات، مکان اختفای خودروهای بمب گذاری شده را نیز فاش کرد.

ارتش لبنان خاطرنشان کرد که اعترافات این تروریست به کشف دو خودروی بمب گذاری شده منجر شد؛ یکی از این خودروها با سه سرنشین زن از یبرود سوریه برای اجرای عملیات به سمت بیروت در حرکت بود و خودروی دوم نیز به دست نیروهای ارتش لبنان در منطقه کورنیش المزرعه بیروت با صدکیلوگرم مواد منفجره کشف و ضبط شد.

ارتش لبنان پیشتر در بیانیه ای اعلام کرد که اداره اطلاعات بیروت در عملیاتی نعیم عباس یکی از سرکرده های گروهک تروریستی عبدالله عزام را بازداشت کرده و این تروریست به زودی تحت بازجویی ویژه قرار خواهد گرفت.

نعيم عباس یکی از تروریست های مرتبط با سرکرده های گروهک تروریستی داعش و عامل وارد کردن خودروهای بمب گذاری شده و عناصر انتحاری به ضاحیه در جنوب بیروت است.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها