استعفای نمایندگان جریان صدر تحویل مقتدی صدر شد

استعفای نمایندگان جریان صدر تحویل مقتدی صدر شد
سه شنبه 29 بهمن 1392 - 11:38

درپی تصمیم مقتدی صدر رهبر جریان صدر برای کناره گیری از فعالیت های سیاسی، وزرا و نمایندگان فراکسیون الاحرار وابسته به این جریان در پارلمان عراق استعفای، خود را در اختیار مقتدی صدر قرار دادند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، دبیرخانه فراکسیون الاحرار در بیانیه خود آورده است: درپی تصمیم مقتدی صدر برای برداشتن حمایت از خط مشی سیاسی متجلی در فراکسیون الاحرار، این دبیرخانه نشستی فوق العاده را با همه نمایندگان پارلمان و وزیران و صاحب منصبان (جریان صدر) برگزار کرد.
این بیانیه افزود: حاضران تصمیم گرفتند که استعفای خود را در اختیار دبیرخانه فراکسیون الاحرار و از آنجا در اختیار مقتدی صدر قرار دهند، و آمادگی قاطعانه خود را برای اصلاح مسیر و رسیدگی و حل و فصل همه اشتباهات ناشی از فعالیت سیاسی ابراز داشتند.
در این بیانیه آمده است: شرکت کنندگان در این نشست همچنین درخصوص ثابت قدم بودن خود به شیوه دو شهید صدر و پایبندی به مقتدی صدر توافق نظر کردند و گفتند که هرگز از این خط مشی خارج نخواهند شد.
دبیرخانه فراکسیون الاحرار افزود: خط مشی سیاسی فراکسیون الاحرار همواره در تلاش برای کسب رضایت و حمایت و نظارت مقتدی صدر است و به اتخاذ همه اقدامات در راستای تقویت اعتماد مردم ادامه می دهد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها