تظاهرات گسترده سوری‌ها در حمایت از ارتش + عکس

تظاهرات گسترده سوری‌ها در حمایت از ارتش + عکس
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 10:08

ساکنان چندین منطقه سوریه در شهرهای حمص و حسکه سوریه با برگزاری تظاهرات گسترده در حمایت از عملیات ضد تروریستی ارتش، بر پایبندی خود به اصول و آرمان‌های کشورشان تأکید کردند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، تظاهرکنندگان شهر حمص دیروز با سردادن شعارهایی درباره لزوم حفظ وحدت ملی و حمایت از ارتش در مبارزه با گروه های تروریستی، اعلام کردند که تروریست ها نخواهند توانست توطئه نابودی سوریه و فتنه انگیزی میان مردم را اجرا کنند.  
تظاهرکنندگان با حمل پرچم سوریه پلاکاردهایی را در دست داشتند که روی آنها مطالبی درباره همکاری مردم برای حفظ وحدت ملی و حمایت از ارتش نوشته بود؛ آنها همچنین در شعارهای خود از ارتش به علت حفاظت از کشور قدردانی کرده و اعلام کردند که امنیت و آرامش سرانجام به کشور بازخواهد گشت .
هزاران نفر از ساکنان شهر حسکه نیز تظاهرات مشابهی را برگزار کردند و شعار دادند که از ارتش در مبارزه با تروریست های ِ مزدور ِ کشورهای نفتی و امپریالیسم جهانی حمایت خواهند کرد، و از بشار اسد رئیس جمهوری سوریه نیز می خواهند که برای انتخابات ریاست جمهوری آتی نامزد شود تا سوریه را که به دست تروریست ها تخریب شده است ، بازسازی کند و آینده روشنی برای کشور رقم بزند.
ساکنین اردوگاه آوارگان فلسطینی شهر حماه سوریه نیز برای محکوم کردن جنایت اخیر تروریست ها در روستای معان و محاصره غیرانسانی اردوگاه های فلسطینی تظاهرات کردند و در شعارهایشان مخالفت خود را با دخالت در امور سوریه اعلام کردند. آنان همچنین بر حمایت خود از دولت سوریه در مقابله با توطئه های خارجی تأکید کردند.
ساکنان اردوگاه شهر حماه هم با حمل پرچم های سوریه و فلسطین، حمایت خود را از ارتش سوریه در مبارزه با تروریست ها اعلام کردند .

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها