تظاهرات شبانه بحرینیها برای گرامیداشت شهدای لؤلؤه

تظاهرات شبانه بحرینیها برای گرامیداشت شهدای لؤلؤه
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 13:15

بحرينيها با راهپیمایی شبانه، سالروز كشتار شهروندان در ميدان "لؤلؤه" را گرامي داشتند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، مردم بحرين با برگزاري راهپيمايي سالروز كشتار معترضان در ميدان لؤلؤه در مركز شهر منامه در 14 فوريه سال 2011 ميلادي را گرامي داشتند.
نيروهاي رژيم آل خليفه در روز پنجشنبه 17 فوريه سال 2011 ميلادي در اولين موج سركوبگري خود به معترضان كه در ميدان لؤلؤه تحصن كرده بودند، حمله كرده و شمار زيادي را شهيد يا زخمي كردند.

شهروندان بحرينی در مناطق مختلف اين كشور با در دست داشتن شمع به راهپيمايي پرداخته و با سردادن شعار بر ادامه جنبش و لزوم تحول دموكراتيك در كشورشان و قصاص قاتلان شهدا تاكيد كردند.

درهمين راستا، مردم جزيره ستره در راهپيمايي خود بر لزوم توقف ماشين كشتار و سركوبگري رژيم آل خليفه تاكيد كردند. سه نفر از شهداي ميدان لؤلؤه از فرزندان اين جزيره بودند.
شيخ "حسن عيسی" معاون نماينده مستعفي جزيره ستره در پارلمان تاكيد كرد: خون هاي ريخته شده در اين روز شعله انقلاب را روشن كرد و در همه بحريني ها روحي تازه براي ادامه راه تا تحقق خواسته هاي برحق و پيروزي دميد.
هیأت هاي مردمي و علماي ديني نيز به زيارت قبور سه شهيد ميدان لؤلؤه رفتند كه اهل حزيره ستره بودند.
محمد الغريفي مسئول بخش شهدا در جمعيت وفاق ملي اسلامي بحرين گفت: اين خون ها ملت بحرين را به سوي پيروزي و برقراري عدالت بين همه اقشار رهنمون خواهد ساخت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها