وحشت صهیونیستها ازاعلام حمله متقابل حزب الله

وحشت صهیونیستها ازاعلام حمله متقابل حزب الله
پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 - 11:07

العالم - ساعاتی پس از انتشار بیانیه حزب الله مبنی بر پاسخگویی به حملات اخیر رژیم صهیونیستی، شمال فلسطین اشغالی در ترس و وحشت فرو رفت و ارتش دشمن صف آرایی عمومی در شمال سرزمین های اشغالی را اعلام کرد.

به گزارش روز پنجشنبه شبکه خبری العالم، رژیم صهیونیستی تاکید کرد، نیروهای نظامی و امنیتی خود را در طول مرزها در حالت آماده باش قرار داده  و این در حالی است که پیشتر نوعی اطمینان و بعید بودن احتمال واکنش حزب الله به حملات روز دوشنبه گذشته، در این رژیم حاکم بود.

بنابر این گزارش، فرماندهی منطقه شمال ارتش رژیم صهیونیستی تصمیم گرفت برای مقابله با حملات موشکی احتمالی از سوی حزب الله ، میزان آمادگی خود را در همه پایگاه های نظامی در طول مرزهای لبنان افزایش دهد.

به گفته خبرنگاران نظامی، فرماندهی ارتش از یگان های نظامی در مرزها خواست تا نظامیان را از ترک پایگاه های خود منع کنند تا مبادا از پشت مرزها در معرض عملیات تک تیراندازی قرار گیرند.

خبرنگاران شبکه های تلویزیونی عبری در شمال رژیم اسراییل، گزارش کردند که پس از اعلام آماده باش ارتش و فرمان دور نگه داشتن شهرک نشینان از مرزها، آنان در حالتی از ترس و نگرانی بسر می برند.

به گفته شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی شهرکنشینان مراکز تجاری خود را تعطیل کردند و کشاورزان از ترس واکنش حزب الله، از کشتزارهای خود دور شدند.

خبرنگار شبکه یک از منطقه شمال اسراییل گزارش داد که پس صدوربیانیه حزب الله که درآن تاکید شد به حمله اسراییل پاسخ خواهد داد، ارتش آمادگی و صف آرایی خود را اعلام کرد و در ساعات اخیر، گروه های تامین امنیت شهرکهای مرزی دستوراتی مبنی بر لزوم هوشیاری و آمادگی در مقابل هرگونه تحول دریافت کردند.

" المطله " و دیگر شهرک های صهیونیست نشین نزدیک مرز شاهد حضور و تحرکات نظامی فراوانی هستند و این همان چیزی است که خبرنگار رادیوی نظامی در تماسی با شمال منطقه رژیم اسراییل نیز مورد تاکید قرار داد که ارتش حضور نظامی خود را در مناطق واقع در شهرک های مرزی افزایش داد.

پایگاه خبری عبری"واللا" خاطرنشان کرد که احتمالات ارتش وتدابیری که اتخاذ می کند از جمله اعلام آمادگی و صف آرایی و دستور به شهرک نشین ها مبنی بر لزوم احتیاط و حفظ هوشیاری، مشخصا به بیانیه حزب الله و تهدید آن به پاسخ به اسراییل مرتبط است.

درهمین حال برخی منابع امنیتی در تل آویو ترس و نگرانی خود را از احتمال هدف قرار گرفتن شخصیتهای ارشد صهیونیستی اظهار کردند. به گفته روزنامه صهیونیستی هآرتس، نهادهای امنیتی اسراییل احتمال می دهند که ممکن است حزب الله در پاسخ به اقدام نظامی در لبنان که به اسراییل نسبت داده می شود، شخصیتهای بلندپایه را هدف قرار دهد.

گزارش ها حاکی است که ارتش اسراییل ضمن تدابیر جدید خود پس از حمله به جرود از دهکده های منطقه جنتا در لبنان، شماری از موانع و خاکریزها در داخل شهرک الغجر در جولان اشغالی را تخلیه کرد.

منابع امنیتی لبنانی در گفتگو با الاخبار تاکید کردند که ارتش دشمن صهیونیست در دو روز گذشته موانع و خاکریزها را شبانه تخلیه و صبح بازمی گرداند.

پربیننده ترین خبرها