نگرانی جدی صهیونیست‌ها از پاسخ حزب الله

نگرانی جدی صهیونیست‌ها از پاسخ حزب الله
دوشنبه 12 اسفند 1392 - 14:55

تأکید حزب الله لبنان بر پاسخ دادن به تجاوز اخیر این رژیم به یکی از مواضع این حزب، موجب نگرانی جدی صهیونیستها شده است.

به گزارش روز دو شنبه پایگاه خبری العالم، گزارشگر کانال 10 رژیم صهیونیستی گفت: "اسرائیل برای اولین بار پس از جنگ دوم لبنان، مواضع حزب الله را با حملات هوایی هدف قرار داد. حزب الله هم در بیانیه‌ای بر پاسخ به این حمله به روشهای مناسب و در زمان و مکان مناسب تاکید کرد."
گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به سخنان اخیر رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران، مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی با این اقدام خود، تعداد شکستهایش را افزایش می دهد، ادامه داد: "تهدیدهای ایران از خاک لبنان ابهام برانگیز بود. کارشناسان معتقدند واکنش حزب الله به صورت حملات نظامی علیه مواضع اسرائیل نخواهد بود."
وی فزود: "اما با وجود این پیش بینیها ارتش سامانه‌های گنبد آهنین را در نوار شمالی مستقر کرد، و از کشاورزانی که در اراضی نزدیک به نوار مرزی فعالیت می کنند خواست برای در امان ماندن از تک تیراندازان حزب الله از این منطقه دوری کنند. در شهرکهای شمالی هم وضعیت فوق العاده اعلام شده است."
"راعوت میشور" گزارشگر کانال 10 رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی فلسطین تأکید کرد: "جنگنده های اسرائیل بر فراز مناطق شمالی به پرواز درآمدند. موجی از نگرانی شهرکهای شمالی را فراگرفته است. بسیاری از ساکنان کریات شمونه مشاغل خود را تعطیل کردند."
"الون بن دیوید کارشناس مسائل نظامی کانال 10 رژیم صهیونیستی هم دراینباره اظهار داشت: "ارتش اسرائیل پس از تهدیدات حزب الله برای پاسخ به حملات اسرائیل، سامانه های گنبد آهنین را در نوار شمالی مستقر کرد."
"تسفی یحزکیلی" کارشناس مسائل خاورمیانه کانال 10 رژیم صهیونیستی نیز تأکید کرد: "حزب الله عناصر خود را در طول نوار مرزی لبنان و سوریه مستقر کرده است، و کنترل مرز سوریه و لبنان را در اختیار دارد؛ بنابراین حمله اسرائیل به این نقطه مرزی، باد موافقی را برای کشتی در حال شکست گروههای مسلح سوریه فراهم کرد."

پربیننده ترین خبرها