پیام یاران انقلاب 14 فوریه بحرین به مردم امارات

پیام یاران انقلاب 14 فوریه بحرین به مردم امارات
پنج‌شنبه 15 اسفند 1392 - 16:03

جنبش یاران انقلاب 14 فوریه بحرین با انتشار بیانیه از مردم امارات خواست مانع از شرکت نیروهای اماراتی در سرکوب انقلاب مردمی بحرین شوند.

به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، جنبش یاران انقلاب 14 فوریه بحرین در این بیانیه تأکید کرد که پس از انفجار اخیر در روستای الدیه بحرین و کشته شدن ستوان یکم طارق الشحی از امارات مشخص شد ارتش کشورهای عرب حوزه خلیج فارس به ویژه امارات در سرکوب اعتراضات بحرین دست دارند. 
در این بیانیه آمده است: مردم بحرین و امارات دارای یک دین بوده و رشته های محبت و دوستی میان آنان وجود دارد، لذا الشحی به جای شرکت در سرکوب اعتراض مردم به استبداد، دیکتاتوری و سلطه آل خلیفه به منابع بحرین می بایست در کنار برادران فلسطینی خود با دشمن صهیونیستی که غاصب سرزمینهای فلسطین است، می جنگید.      
جنبش یاران انقلاب 14 فوریه خاطرنشان کرد: رژیم آل خلیفه در 15 سال گذشته به بیش از 360 هزار نفر خارجی شناسنامه بحرینی داد تا بافت جمعیتی کشور را تغییر دهد.

این جنبش از دولت امارات خواست از اعزام نیرو برای شرکت در سرکوب اعتراضات مردمی به بهانه مبارزه با تروریسم خودداری نموده، و نیروهایش را برای جنگ علیه رژیم صهیونیستی که اراضی فلسطین و قدس شریف را اشغال کرده، اعزام کند.

جنبش یاران انقلاب 14 فوریه با هشدار درباره توطئه سازمانهای جاسوسی آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی برای ایجاد تفرقه میان اهل تسنن و شیعیان در چارچوب سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن، تاکید کرد که تفرقه فقط به نفع استکبار جهانی و رژیمهای استبدادی منطقه و به ضرر ملتهای منطقه است.   

پربیننده ترین خبرها