22 زن فلسطینی در اسارت صهیونیستها هستند

22 زن فلسطینی در اسارت صهیونیستها هستند
شنبه 17 اسفند 1392 - 10:48

باشگاه رسیدگی به امور اسیران فلسطینی (اسیر) اعلام کرد که 22 نفر از زنان فلسطینی در زندانهای رژیم صهیونیستی در اسارت هستند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، باشگاه اسیر در گزارش خود تأکید کرد: 22 زن فلسطینی دراسارت رژیم صهیونیستی هستند که این رژیم هفت نفر از آنها را محاکمه و به زندان محکوم کرده است.

این باشگاه افزود: 15 زن فلسطینی هم در بازداشت این رژیم قرار دارند و از مجموع این 22 نفر، 17 نفر آنها در زندان "هشارون" به سر می برند.

برپایه این گزارش، "شیرین العیساوی" از اهالی بیت المقدس که در بازداشتگاه "المسکوبیه" نگهداری می شود، "میسون سویطی" از الخلیل و "نیرمین سالم" از نابلس که کارمند سازمان همبستگی حقوقی هستند و در بازداشتگاه "بیتح تکفا" به سر می برند، از جمله جدیدترین اسیران زن فلسطینی هستند که اخیرا توسط نیروهای رژیم اشغالگر قدس بازداشت شدند.

"احلام عیسی" از شهر "قلقلیه" که در بازداشتگاه "عسقلان" نگهداری می شود و "ریم حمارشه" از شهر جنین که در بازداشتگاه "سالم" نگهداری می شود، از دیگر اسیران زن فلسطینی هستند که اخیرا بازداشت شدند.

بیشترین تعداد اسیران زن فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی متعلق به استان نابلس است. هفت نفر از اسیران زن از اهالی این استان هستند که اسامی آنها آلاء ابوزیتون، تحریر القنی، وئام عصیده، فلسطین نجم، مرام حسونه، زینب ابو مصطفی و نرمین سالم است.

قدیمی ترین اسیر زن فلسطینی "لینا الجربونی" از روستای عرابه البطوف در سرزمین اشغالی 1948 نام دارد که در سال 2002 میلادی بازداشت و به 17 سال زندان محکوم شد. کوچک ترین اسیر زن فلسطینی نیز مرام حسونه 18 ساله است.

پربیننده ترین خبرها