3 کشته و 34 زخمی در درگیری‌های شمال لبنان

3 کشته و 34 زخمی در درگیری‌های شمال لبنان
جمعه 23 اسفند 1392 - 13:06

العالم - به دنبال درگیری جدید مسلحانه در شهر طرابلس در شمال لبنان، 3 نفر از جمله یک کودک کشته و 34 نفر دیگر نیززخمی شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این درگیری شب گذشته (پنج شنبه) پس از کشته شدن جوانی در منطقه "جبل محسن" در مرکز طرابلس در اثر تیراندازی افراد مسلح موتورسوار روی داد.

در همین حال منابع امنیتی لبنان از اصابت تعداد زیادی خمپاره به مناطق مختلف طرابلس و شنیده شدن صدای چندین انفجار در این شهر خبر داند.
بر اساس این گزارش، واحدهایی از ارتش لبنان با استقرار در مناطق مختلف به ویژه خیابان "سوریه" به دنبال برقراری آرامش هستند.

خبرگزاری رسمی لبنان اعلام کرد که از صبح امروز (جمعه) آرامش شکننده ای بر مناطق مختلف لبنان حاکم است البته، صدای شلیک تک تیراندازان به صورت پراکنده به گوش می رسد.
از آغاز درگیری‌های سوریه، شهر طرابلس شاهد درگیری‌های مسلحانه میان دو منطقه "جبل محسن" که بیشتر ساکنان آن حامی سوریه و "باب التبانة" که اکثر ساکنانش آن حامی مخالفان سوریه هستند، بوده است.

شمال لبنان به ویژه شهر طرابلس و اطراف آن محل تجمع تروریست های تکفیری و افراطیون سلفی می باشد که یا به سوریه برای ارتکاب جنایات می روند و یا در داخل لبنان دست به کارهای تروریستی می زنند.

این تروریست ها از سوی چند دولت عربی منطقه به ویژه عربستان و قطر حمایت می شوند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها