برائت انقلابیون بحرین از تمجیدکنندگان صدام

برائت انقلابیون بحرین از تمجیدکنندگان صدام
شنبه 24 اسفند 1392 - 13:25

به دنبال اقدام عجیب دانشگاه بحرین و تمجید از دیکتاتور معدوم عراق، ائتلاف 14 فوریه با انتشار بیانیه مطبوعاتی به ملت هایی که مورد ظلم و ستم رژیم دیکتاتوری صدام حسین قرار گرفته اند، اطمینان داد که مردم بحرین از این اقدام شنیع و سایر اقدامات آل خلیفه بیزار است.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه در این بیانیه تمجید بعضی از مزدوران بیگانه از صدام دیکتاتور معدوم عراق را اقدامی شنیع و مخالف اصول انسانی قلمداد کرد.
دانشگاه بحرین پنجشنبه گذشته با برگزاری مراسمی با حضور "ابراهیم محمد جناحی" رییس دانشگاه و چند مسوول دیگر و با پخش تصاویری از " صدام" در میان تشویق حضار بعثی، به تجلیل از دیکتاتور معدوم عراق پرداخت.
ائتلاف 14 فوریه "دستگاههای جاسوسی رژیم آل خلیفه" را حامی پشت پرده این اقدام دانست و به مردم عراق، کویت و تمام ملت هایی که مورد ظلم و ستم آن طاغوت روزگار قرار گرفته اند اطمینان داد که مردم بحرین از این اقدام شنیع و سایر اقدامات آل خلیفه بیزار است.

این بیانیه می افزاید: یکی از نشانه های حمایت رژیم آل خلیفه از حزب بعث تعیین "سمیره رجب" یکی از بازماندگان این حزب به عنوان سخنگوی رسمی حکومت بحرین است.

این بیانیه با تاکید بر برائت ملت بحرین از تمجید کنندگان دیکتاتور معدوم عراق، و نیز حمد بن عیسی آل خلیفه دیکتاتور بحرین و با یادآوری جنایات آن دو در حق ملت کویت و بحرین تاکید کرد که حمد نیز همچون صدام به زباله دان تاریخ خواهد پیوست و به سرنوشت او دچار خواهد شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها