باند فرانسوی اعزام تروریست به سوریه منهدم شد

باند فرانسوی اعزام تروریست به سوریه منهدم شد
شنبه 24 اسفند 1392 - 13:53

دادگاهی در فرانسه با متهم کردن 3 مرد و 3 زن به مشارکت در اعزام تروریستها به سوریه، حکم بازداشت 3 نفر از آنان را صادر کرد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، منابع فرانسوی تأکید کردند، مسئولان قضایی این کشور  سه زن و یک مرد را به تشکیل باندی از افراد شرور برای اجرای اقدامات تروریستی، و حمایت مالی از تروریست‌ها و جعل اسناد و استفاده از مدارک جعلی متهم کردند.
بر اساس این گزارش، منابع نزدیک به بازجویان تأکید کردند، زن متهم در ارتباط با این پرونده، جوانی 21 ساله است که به طور موقت در بازداشت به سر می برد و مظنون است که به همراه فردی دیگر به جعل اسناد مالی با هدف حمایت از تروریستها دست زده است.
دو متهم مرد دیگر که 27 و 28 سال دارند، در بازداشت موقت به سر می برند. نفر سوم هم که 26 ساله است، تحت کنترل نهاد قضایی فرانسه قرار گرفت.
اعضای این باند به برگزاری دوره‌های آموزشی در پاریس و ارتباط با فرانسوی‌های موجود در سوریه که زمینه اعزام آنها را فراهم می‌سازند، متهم شده‌اند.
مسئولان اطلاعاتی فرانسوی معتقد هستند که اعضای این باند مسئول رساندن عناصر افراطی فرانسوی به سوریه و توزیع آنها در جبهه های مختلف در این کشور هستند.
منابع نزدیک به این پرونده تأکید کردند، برخی از اعضای این باند با گروه تروریستی "جبهه النصره" (وابسته به القاعده) در تماس بودند به صورتیکه اکنون تحقیقات در خصوص ارتباط آنان با یک شهروند فرانسوی اهل "لیون" متمرکز شده است. این فرانسوی اکنون در سوریه است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها