تمامی سران تروریست‌ها در یبرود کشته شده‌اند

تمامی سران تروریست‌ها در یبرود کشته شده‌اند
شنبه 24 اسفند 1392 - 21:35

یکی از مسئولان نظامی سوریه اعلام کرد: درگیری های سنگین در مناطق شرقی شهر یبرود همچنان ادامه دارد و 13 سرکرده گروه های مسلح و تعداد زیادی از اعضای این گروه ها کشته شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، این مسئول نظامی در مصاحبه با فرانس پرس گفت: ارتش سوریه از سمت شرق وارد شهر یبرود شد و هم اکنون به شدت با گروهک های مسلح درگیر است که این درگیری ها تاکنون منجر به کشته شدن سرکردگان این گروه ها و تعداد زیادی از افراد مسلح شده است.

یبرود یکی از مهمترین پایگاه های گروه های مسلح تروریستی در استان ریف دمشق است.

تلویزیون سوریه نیز تصاویری را از بلندهایِ مشرف بر شهر یبرود پخش و اعلام کرد: ارتش سوریه در شهر یبرود پیشروی می کند و در آستانه تسلط بر اکثر مناطقِ نزدیک به مرزهای لبنان است.

گزارشگر تلویزیون سوریه افزود: ارتش مواضع تروریست ها را زیر آتش گرفته و همچنان به پیشروی موفقیت آمیز خود ادامه می دهد و با گروه های تروریستی از جمله جبهه النصره، به شدت درگیر است.

گزارشگر تلویزیون سوریه افزود: افراد مسلح به علت تحمل ضربات سنگین در حال فرار از شهر یبرود به سوی شهر الرنکوس هستند و ارتش بسیاری از بلندی هایِ مشرف بر یبرود از جمله "مار مارون" را به کنترل خود درآورده است.

جبهه النصره دیروز جمعه به تسلط ارتش سوریه بر یکی از مواضع این گروه تروریستی در اطراف شهر یبرود اذعان کرد و از عقب نشینی نیروهای این جبهه درپی تسلط ارتش بر یکی از مواضع آنان خبر داد و تاکید کرد: ابوعزام الکویتی که مرد شماره دو جبهه النصره در منطقه القلمون بود، در درگیری با ارتش سوریه کشته شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها