نخستین تصاویر زنده آزادسازی یبرود از شبکه العالم

يکشنبه 25 اسفند 1392 - 16:06

یبرود – العالم – شبکه خبری العالم با پخش نخستین تصاویر زنده از شهر مهم "یبرود" سوریه پس از آزاد سازی آن؛ از هلاکت شمار قابل توجهی از عناصر مسلح و سرکرده‌های آنان خبر داد.

"حسین مرتضی" مدیر دفتر شبکه العالم در سوریه، از شهر آزاد شده یبرود گزارش داد: نیروهای ارتش سوریه مقادیر بسیار زیادی سلاح و مهمات از عناصر مسلح کشف و ضبط کردند.
وی افزود: ارتش سوریه هم اکنون عملیات گسترده‌ای را برای خنثی کردن مین ها و بمب‌های گارگذاشته شده توسط عناصر مسلح، آغاز کرده است.
حسین مرتضی تأکید کرد: نیروهای ارتش سوریه امروز در جاده ارتباطی شهر "عرسال" لبنان و "فلیطه" سوریه گروهی از عناصر مسلح را هدف قرار داده و به هلاکت رساندند. این تروریستها از شهر یبرود گریخته بودند.
حسین مرتضی خاطرنشان کرد: ارتش سوریه پس از بمباران تروریست‌ها در شهر "فلیطه"، نیروهای خود را در مرزهای لبنان مستقر کرد تا تررویست‌هایی که از یبرود گریخته‌اند، نتوانند خود را به لبنان برسانند.
مدیر دفتر شبکه العالم در سوریه اظهار داشت: عناصر مسلح جنگ یبرود را "مادر جنگها" (در سوریه) نامیده بودند چرا که این شهر از نظر راهبردی برای آنان بسیار اهمیت داشت. عناصر مسلح این شهر را به پایتخت خود در منطقه "قلمون" تبدیل کرده بودند.
حسین مرتضی تأکیدکرد: آزاد سازی یبرود از نظر اهمیت با پیروزی چند ماه گذشته ارتش در "قصیر" برابری می‌کند.
وی افزود: شماری از تروریستها از یبرود به شهر "رنکوس" گریختند و به صورت پراکنده در حال درگیری با نیروهای ارتش سوریه هستند.
MKH-16-14:33

پربیننده ترین خبرها