مهاجرت معکوس صهیونیست ها به بهانه مسافرت

مهاجرت معکوس صهیونیست ها به بهانه مسافرت
يکشنبه 25 اسفند 1392 - 18:08

العالم - روزنامه صهیونیستی معاریو فاش کرد: "مهاجرت معکوس" شهرک نشینان به خارج از فلسطین اشغالی از آغاز سال 2014 میلادی افزایش چشمگیری داشته است.

 به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شمار شهرک نشینان صهیونیستی که از ابتدای سال جاری میلادی از فلسطین اشغالی خارج شده اند در مقایسه با سال گذشته (2013) ده درصد افزایش یافته است.
بر اساس این گزارش در ماه ژانویه و فوریه گذشته حدود 521 هزار نفر از شهرک نشینان از فلسطین اشغالی به خارج از این سرزمین سفر کرده اند که این آمار در دو ماه مزبور از سال گذشته میلادی 474 هزار نفر اعلام شده بود.
این در حالی است که "کمیته مرکزی آمار" رژیم صهیونیستی پیش بینی کرد، شمار شهرک نشینانی که تا پایان سال جاری از فلسطین اشغالی سفر خواهند کرد به حدود 5 میلیون نفر برسد.
بر اساس این گزارش تعداد 4 میلیون و 900 هزار شهرک نشین در سال 2013 و 4 میلیون و 300 هزار نفر در سال 2012 از سرزمین های اشغالی سفر کرده بودند.

نکته قابل تامل آن که برخی از صهیونیست هایی که به خارج از سرزمین های اشغالی فلسطین سفر می کنند دیگر بازنمی گردند؛ این موضوع چالشی است که رژیم صهیونیستی طی سال های اخیر با آن دست به گریبان است و این رژیم علیرغم وعده های های فراوان و نشان دادن سراب نتوانسته از مهاجرت معکوس صهیونیست ها جلوگیری کند.

رژیم صهیونیستی که تا سال 2006 سودای حکومت از نیل تا فرات را در سر می پروراند، با شکست جانانه در جنگ 33 روزه از مقاومت لبنان، امروز خود را لاک سرزمین های اشغالی محصور نموده و با کشیدن حصار به دور خود از ادعاهای توسعه طلبانه و غاصبانه خود تا حدود زیادی دست کشیده است، در کنار این موضوع، برنامه مهاجرت معکوس صهیونیست ها از سرزمین های اشغالی بحرانی است که طی سال های اخیر دامان این رژیم غاصب را گرفته است.    

پربیننده ترین خبرها