موج انتقادات از سخنان بی‌شرمانه شیخ سعودی + ویدیو

سه شنبه 27 اسفند 1392 - 19:41

به دنبال انتشار ویدئویی از رئیس پلیس مذهبی عربستان که در آن با لحن گزنده‌ای ادعا می‌کند "در صورت سرنگونی آل سعود، مخالفان حتی قادر به حفظ حریم نقاط حساس بدنشان هم نخواهند بود"، کاربران پایگاه‌های اجتماعی به شدت وی را مورد انتقاد قرار داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، اخیرا ویدئویی از شیخ عبداللطیف آل الشیخ رئیس نهاد امر به معروف و نهی از منکر (پلیس مذهبی) عربستان، منتشر شده است که در آن، وی با حمله به منتقدان رژیم آل سعود و با به کار بردن واژه ای غیر اخلاقی، ادعا می‌کند در صورت سرنگونی آل سعود، عاملان تشویش افکار عمومی حتی نمی‌توانند نقاط حساس بدن خود را نیز حفظ کنند.

این سخنان انتقاد شدید فعالان پایگاه اجتماعی تویتر را به دنبال داشته است. به نوشته روزنامه اینترنتی عربستانی «عاجل»، شماری از فعالان با ایجاد صفحه ای تحت عنوان "رئیس پلیس مذهبی: مخالفان حتی قادر به حفظ حریم بدنشان نیز نخواهند بود"، اظهارات وی را به شدت محکوم کرده و آن را به منزله رسوایی دانسته و خواستار عذرخواهی وی شدند.

عبداللطیف در این ویدئو با هشدار درباره "پیروی از شبهه افکنان" و "کسانی که سودای سرنگونی آل سعود را در سر دارند" با به کار بردن واژه ای شرم آور می گوید: مبادا مغرور شوید یا فریب بخورید یا به سخنان کسانی گوش فرادهید که در پی تشویش اذهان و ایجاد شبهه در رابطه مردم با حاکمان هستند تا بدین وسیله این نظام "مقدس" را سرنگون کنند؛ نظامی که اگر سرنگون شود نه تنها قادر به حفظ ناموس و محارمشان نخواهند بود، بلکه از حفظ حریم بخش های حساس بدن خودشان نیز عاجز خواهند شد.

در این ویدئو شماری از حاضران به دنبال شنیدن این عبارات ناپسند، تکبیر می گویند و از آل الشیخ تشکر و قدردانی می کنند!

پربیننده ترین خبرها