سایت صهیونیستی:

حزب الله تا عمق سرزمین‌های اشغالی نفوذ کرده است

حزب الله تا عمق سرزمین‌های اشغالی نفوذ کرده است
سه شنبه 27 اسفند 1392 - 21:29

العالم - یک سایت خبری رژیم صهیونیستی ادعا کرده که تحقیقات درباره دو بمبی که جمعه گذشته در نزدیکی شهرک "هاردوف" منفجر شد، نشان می‌دهد که مبارزان حزب الله با عبور از مرز و نفوذ در اسراییل (سرزمین های اشغالی) این دو بمب را کار گذاشته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم و به نقل از منابع وابسته به رژیم صهیونیستی، در اثر این دو انفجار سه نظامی این رژیم زخمی شدند.

سایت عبری زبان "والا" به نقل از منابع نظامی نوشت: تحقیقات هنوز کامل نشده اما در عین حال نشانگر آن است که نیروهای حزب الله برای کاشت این دو بمب (مین) در نزدیکی شهرک هاردوف و جاده ای که محل عبور خودروهای نظامی بود، صدها متر وارد عمق خاک اسرائیل شده اند.

یک مسؤول نظامی صهیونیست در همین زمینه گفت: اگر انفجارها قوی تر بودند ممکن بود فاجعه ای بزرگ به بار آورد.

وی افزود: حزب الله خواست با این اقدام این پیام را به ما برساند در صورتی که هدف قرار دادن کامیون های حامل سلاح در مرز لبنان و سوریه متوقف نشود، امنیت مرزهای اسرائیل با لبنان نیز پایدار نخواهد بود.

منابع وابسته به رژیم صهیونیستی اعلام کردند که نظامیان این رژیم جستجوی گسترده ای را در طول نوار مرزی فلسطین اشغالی با لبنان از بیم وجود بمب های دیگر آغاز کردند.

پس از گذشت چهار روز، به خاطر ترس و نگرانی صهیونیست ها از تضعیف روحیه نیروها، خبر این انفجار  امروز (سه شنبه) اعلام شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها