تروریستها چرا زنان و کودکان سوری را می‌ربایند؟

چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 15:05

لاذقیه (العالم)- تلاش ارتش سوریه برای آزاد کردن زنان و کودکان ربوده شده به دست تروریستها ادامه دارد؛ در همین راستا خانواده های سوری در حومه شمالی "لاذقیه" از آزادی ده‌ها تن از عزیزانشان خبر دادند.

خبرنگار شبکه العالم روز چهارشنبه از لاذقیه گزارش داد، ارتش سوریه طی روزهای گذشته دها تن از زنانی را که افراد مسلح ربوده بودند آزاد کرد و به خانواده هایشان بازگرداند.
با ورود بحران و جنگ در سوریه به چهارمین سال خود، ارتش توانسته است بسیاری از ربوده شدگان را آزاد کند، که آزادی راهبه های زن در معلولا از جمله این افراد هستند. از این رو، بسیاری از خانواده ها در حومه شمالی لاذقیه از ارتش خواسته اند که برای آزادی عزیزان آنها نیز وارد عمل شود.
ماه اوت سال گذشته افراد مسلح با حمله به روستاهای اطراف لاذقیه، بیش از 120 نفر را که بیشتر آنها زن و کودک بودند ربودند.
یکی از شهروندان سوری، درباره ربوده شدن پسرش به خبرنگار العالم گفت: من به عنوان یک مادر برای دیدن پسرم در حال سوختن هستم. از همه طرف های مسئول در دولت سوریه می خواهم که برای آزادی فرزندم تلاش کنند.
ارتش سوریه در لاذقیه در یک عملیات محرمانه توانست 3 تن از زنان ربوده شده را آزاد کند.
یکی از زنان آزاد شده به خبرنگار العالم گفت: نمی دانم که چه بر سر ما آمد. ما از خانه های خود خارج شدیم و افرادی را دیدیم که فرزندان ما را سر بریدند. نمی دانم که ما را چگونه بردند، و چگونه آزاد شدیم. تروریتسها کاری نبود که انجام ندهند.
یکی دیگر از زنان آزاد شده، تأکید کرد: برخی فرار کردند و آنهایی هم که فرار نکردند کشته شدند. افراد مسلح ما را ربودند. ما 100 نفر بودیم. آنها ما را در اسطبل نگهداری می کردند.
FF-19-10:4

پربیننده ترین خبرها