هلاکت سه سرکرده داعش در عراق

هلاکت سه سرکرده داعش  در عراق
جمعه 1 فروردين 1393 - 15:54

یک منبع اطلاعاتی آگاه در استان دیاله عراق، اعلام کرد: در درگیری نیروهای ارتش با تروریست های داعش، هشت تن از اعضای این گروهک از جمله سه سرکرده آن به هلاکت رسیدند.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، سایت عراقی سومریه نیوز به نقل از یک منبع نظامی عراقی نوشت: دستگاههای امنیتی در دو روز گذشته توانستند در اراضی زراعی اطراف منطقه "بهرز" در هشت کیلومتری جنوب بعقوبه، هفت ضربه پیشگیرانه متوجه تروریست ها نمایند.

در این عملیات، محل تجمع تروریست های داعش که خود را برای حمله موسوم به "عملیات بهرز" برای ایجاد آشوب و ناامنی در این منطقه و سایر مناطق اطراف آماده کرده بودند، هدف قرار گرفت.
این منبع نظامی عراقی که خواست نامش فاش نشود گفت: دستگاههای امنیتی توانستند توطئه "عملیات بهرز" را با شکست مواجه نمایند و هشت تن از تروریست های داعش از جمله سه فرمانده بارز آنها را به هلاکت برسانند. همچنین در این عملیات، چهار تن از نیروهای امنیتی عراقی نیز کشته و یا زخمی شدند.
استان دیاله و مرکز آن شهر بعقوبه در 55 کیلومتری شرق بغداد، تقریبا هر روز شاهد اقدامات خشونت آمیز علیه غیرنظامیان و نیروهای امنیتی است و نیروهای نظامی عراق تاکنون دهها نفر را به اتهام دست داشتن در اقدامات تروریستی در این منطقه بازداشت کرده اند.
همچنین خبرگزاری آلمان به نقل از یک منبع نظامی عراقی اعلام کرد، راغب العمیری، فرمانده اداره پلیس فدرال استان دیالی امروز جمعه به دنبال حمله افراد مسلح به یک مرکز پلیس و بر اثر انفجار یک تانکر بمب گذاری شده در منطقه انجانه در شمال بعقوبه کشته شد.
عناصر داعش دو پل را در این استان منفجر کرده و به هشت روستا حمله کردند؛ شدت درگیری ها باعث شد تا شماری از ساکنان خانه های خود را ترک نمایند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها