سفیری که سگش را به شغلش ترجیح داد!

سفیری که سگش را به شغلش ترجیح داد!
شنبه 2 فروردين 1393 - 19:13

معاون رئیس جمهوری کلمبیا اذعان کرد که پیشنهاد تصدی منصب سفارت کشورش در برزیل را رد کرده، زیرا آب و هوای برزیل با سگش سازگار نیست!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم،  قرار بود که "آنخلینو گارزون" پس از انتخابات ریاست جمهوری ماه می این کشور، مسئولیت سفارت کلمبیا در برزیل را قبول کند و خودداری وی باعث شده که دولت کلمبیا از رئیس جمهوری برزیل عذرخواهی کند.

"خوان مانوئل سانتوس" رئیس جمهوری کلمبیا، گارزون را در لیست خود برای انتخابات ریاست جمهوری 25 می (4 خرداد ) قرار نداده و در نتیجه، انتخابات آینده به معنی خروج گارزون از قدرت است.

معاون رئیس جمهوری کلمبیا در مصاحبه ای که در این رابطه با مجله "سمانا" کلمبیا داشت، اذعان کرد که سفارت برازیلیا، یکی از گزینه های او بود اما این پیشنهاد را رد کرده، زیرا سگ او «بسیار پشمالو است و آب و هوای گرم برازیلیا می تواند به سگش آسیب برساند»!

در همین حال "ماریا آنخلا اولگین" وزیر خارجه کلمبیا، روز سه شنبه اعلام کرد که از شنیدن بیانات گارزون احساس شرم و خجالت بسیار کرده است. وی تصریح کرد که برزیل در طول این سالها، رفتار بسیار خوبی با گارزون داشت و از اینکه معاون رئیس جمهوری "پاسخ بی ربط" داده، ابراز تاسف کرد.

اولگین افزود: من باید به برزیل بگویم که متاسفم، احساس شرم و خجالت می کنم و از دولت برزیل و مردمش پوزش می خواهم زیرا پاسخ های گارزون موجب ناراحتی من شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها