هشدار جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی

هشدار جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی
يکشنبه 3 فروردين 1393 - 12:37

خالد البطش از سران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که دشمن صهیونیست از مجازات جنایاتی که اخیرا در اردوگاه جنین مرتکب شده است، رهایی نخواهد یافت.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، جنبش های حماس و جهاد اسلامی فلسطین با برگزاری تظاهراتی در اردوگاه جبالیا ضمن اعلام حمایت از مقاومت، تجاوزات رژیم اشغالگر در جنین را محکوم کردند.

دیروز در حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین درکرانه باختری رود اردن، 3 فلسطینی به شهادت رسیدند و 7 تن دیگر به شدت مجروح شدند. یک روز قبل از این حمله نیز در اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبالیا، 4 تن از ساکنان اردوگاه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست مجروح شدند.

در این تظاهرات، فلسطینی ها همکاری تشکیلات خودگردان با رژیم اشغالگر را محکوم و اعلام کردند که این همکاری ها، هراسی در دل مبارزان فلسطینی ایجاد نمی کند و موجب نمی شود که آنها سلاح خود را بر زمین بگذارند.

" خالد البطش" از مسئولان جنبش جهاد اسلامی فلسطین درحاشیه این تظاهرات گفت: گروه های مقاومت انتقام خون شهدا را از دشمن صهیونیست خواهند گرفت.البطش تاکید کرد دشمن صهیونیست از این مجازات رهایی نخواهد یافت. 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها