حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاهی در بیت اللحم

حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاهی در بیت اللحم
سه شنبه 5 فروردين 1393 - 09:03

نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به اردوگاه "عایده" در شمال شهر "بیت لحم" در کرانه باختری رود اردن، شماری از جوانان این اردوگاه را بازداشت کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، عملیات بازسازی دیوار حائل در اردوگاه عایده از چند روز پیش باعث بروز درگیری هایی بین فلسطینیان ساکن اردوگاه و نظامیان صهیونیست شده است.

3 روز پیش در 22 ماه مارس، جوانان فلسطینی در اعتراض به سیاست های رژیم صهیونیستی بخشی از دیوار حائل در این اردوگاه را تخریب کردند. از آن روز حضور نظامیان صهیونیست در اردوگاه عایده و درگیری با فلسطینیان چند مجروح بر جای گذاشته است.

اما افزایش تنش ها تنها به کرانه باختری محدود نمی شود. تانک های رژیم صهیونیستی پس از حملات روزهای اخیر به اردوگاه های جنین و جبالیا که دست کم 3 کشته به همراه داشت، در شرق غزه، یک گلوله به سوی زمین های کشاورزی فلسطینیان نزدیک مرز شلیک کردند. همچنین شاهدان عینی پس از شنیده شدن صدای پرواز هواپیماهای جنگی اسرائیل، از شنیده شدن صدای یک انفجار خبر می دهند. علاوه بر این، هواپیماهای ارتش صهیونیستی به حملات ایذایی خود در مرکز و جنوب غزه ادامه دادند.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی "وفا" توپخانه رژیم صهیونیستی یک گلوله توپ به سوی شرق "بیت لاهیا" در غزه شلیک کرد. گزارش های اولیه حاکیست که هیچ کدام از این حملات تلفاتی نداشته است.

پربیننده ترین خبرها