نامۀ تروریست سوری به نتانیاهو!

نامۀ تروریست سوری به نتانیاهو!
چهارشنبه 6 فروردين 1393 - 09:35

یک روزنامه صهیونیستی فاش کرد، یکی از تروریست‌هایی که در سوریه زخمی شده و اکنون در اراضی اشغالی تحت مداواست، در نامه‌ای به نتانیاهو از وی خواسته که سوریه را بمباران کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، روزنامه یدیعوت آحارنوت نوشت: 16 فرد مسلح که در سوریه زخمی شده اند، در بیمارستان زیف اسرائیل تحت مداوا هستند و یکی از آنان در نامه ای به نتانیاهو، از وی خواسته که خاک سوریه را بمباران کند.

این روزنامه به نقل از یکی دیگر از این تروریست ها نوشته که پس از درمان در اسرائیل، برای ادامه نبرد به سوریه باز خواهد گشت.

در حال حاضر بیش از 1700 تروریست مسلح در بیمارستان های اسرائیل تحت درمان قرار دارند و این بخشی از کمک های همه جانبه مادی، نظامی و درمانی صهیونیست ها به تروریست های حاضر در سوریه است.

اما این نامه نخستین پیشنهاد دریافت شده از سوی رژیم اشغالگر نیست، پیش از این هم شخصی به نام "کمال لبوانی" از اعضای گروه موسوم به ائتلاف دوحه، در مقاله ای از رژیم صهیونیستی خواسته بود که به منظور کمک به گروه های مسلح، بخشی از سوریه را اشغال کند و زمینه را برای ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان سوریه مهیا سازد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها