کشتی سلاح ایرانی یا تبلیغات به روش هالیوود؟

کشتی سلاح ایرانی یا تبلیغات به روش هالیوود؟
چهارشنبه 6 فروردين 1393 - 16:21

العالم - تحلیلگر صهیونیست با اشاره به ادعای رژیم صهیونیستی درباره توقیف کشتی حامل سلاح‌های ایرانی به نوار غزه، این ادعا را بخشی از تبلیغات رسانه‌ای این رژیم دانست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "عمیر آرون" تحلیلگر روزنامه صهیونیستی هاآرتص درباره ادعای رژیم اسراییل در توقیف یک فروند کشتی ایرانی حامل سلاح به نوار غزه، نوشت: اینها در واقع تبلیغات اسرائیل به شیوه هالیوود است.

پایگاه خبری فلسطینی انگلیسی زبان "انتفاضه الکترونیک" به نقل از آرون نوشت: در اهمیت چنین تبلیغ رسانه ای برای اسرائیل، صرف ادعا بودن این موضوع تردیدی نیست زیرا اسرائیل مجازات گروهی مردم غزه را با تبلیغات رسانه ای توجیه می کند.

این تحلیلگر می افزاید: اسرائیل از زمان بن گورین [اولین نخست وزیر رژیم صهیونیستی] تا به امروز مشغول دروغ پردازی مستمر است تا به این وسیله خود را از احتمال مجازات جامعه بین المللی به دور نگه دارد.

به نوشته این سایت خبری، یک مقام آمریکایی نیز در این خصوص اعلام کرد که اگر ما به این موشک ها نگاه کنیم، دشواری انتقال آنها به غزه مشخص می شود. بیشتر تحلیلگران نظامی آمریکایی نیز بر این نظرند که این موشک ها در راه رسیدن به سینا بوده، نه غزه.

انتفاضه الکترونیک می افزاید: آمریکا سالانه میلیون ها دلار سلاح در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می دهد، اما حق فلسطینی ها را برای دفاع از خویش به رسمیت نمی شناسد. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها