بازداشت دو خبرنگار سی‌ان‌ان در نیویورک

بازداشت دو خبرنگار سی‌ان‌ان در نیویورک
چهارشنبه 6 فروردين 1393 - 22:20

پلیس آمریکا، دو خبرنگار شبکه "سی.ان.ان" را در حال نفوذ به مرکز تجارت جهانی در نیویورک بازداشت کرد. این دوتن سعی داشتند از رخنه های امنیتی که اخیرا در این مرکز به وجود آمده است، گزارش تهیه کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، پلیس آمریکا اعلام کرد: "ایان بومرنزی" 35 ساله و "کانر ویلدمن بولز" 26 ساله، در ابتدا سعی کردند از طریق در اصلی مرکز، در بخش جنوبی منهتن وارد ساختمان شوند زیرا این در ورودی، همچنان در دست تعمیر است. یکی از دونفر دوربینی در دست داشت و دیگری، دوربینی همراه داشت که بر روی کلاهش جاسازی شده بود.

بر پایه این گزارش، وقتی این دو نفر نتوانستند از دروازه اصلی وارد شوند، بولز، دوبار تلاش کرد از نرده های خارجی بالا رود اما تلاش های او ناکام ماند، آن گاه سعی کردند از دروازه الکترونیکی وارد شوند که در این هنگام، بازداشت شدند.

سخنگوی این شبکه آمریکایی گفت: این دوتن سعی داشتند از رخنه های امنیتی که اخیرا در مرکز تجارت جهانی به وجود آمده است، گزارش تهیه کنند.

مسئولان نیویورک تاکنون میلیون ها دلار، صرف تدابیر امنیتی این مرکز کرده اند. مرکز تجارت جهانی که در 11 سپتامبر سال 2001 در حمله تروریستی القاعده، منهدم شده بود، در اواخر سال جاری میلادی بازگشایی خواهد شد.

پلیس آمریکا، دو روز پیش نیز چهار مرد را که از رخنه به وجود آمده در نرده های مرکز نفوذ کرده بودند و سعی داشتند با پرش شبانه به وسیله چتر وارد آن شوند، بازداشت کردند.

چند روز پیش نیز یک نوجوان 16 ساله به همراه یک دوربین موفق شده بود پرسنل امنیتی را فریب دهد و تا طبقه 104 ساختمان بالا برود. این نوجوان نیز بازداشت شد.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها