ضربه‌های سنگین ارتش سوریه به تروریستها در دوما و داریا + فیلم

پنج‌شنبه 7 فروردين 1393 - 18:10

خبرنگار شبکه العالم با اشاره به عملیات موفقیت آمیز ارتش سوریه در دوما و داریا تأکید کرد، نیروهای ارتش این کشور مخفیگاه‌های عناصر مسلح در منطقه "حوش عرب" و مزارع شهر "رنکوس" در منطقه قلمون را هدف قرار دادند و شماری از آنان را به هلاکت رساندند.

"مازن سلمو" روز پنج شنبه گزارش داد، درحالیکه پاکسازی شهر "کسب" در حومه لاذقیه در آستانه تکمیل است، نیروهای ارتش سوریه عملیات خود را در مناطق راهبردی قلمون، داریا، دوما و غوطه شرقی در استان ریف دمشق گسترش داده است.
منابع نظامی تأکید کردند، نیروهای ارتش سوریه مخفیگاه‌های عناصر مسلح را در شهر "رنکوس" و مزارع شمال شرقی شهر "صرخه" را هدف قرار دادند و شماری از آنان را به هلاکت رساندند.
"ترکی حسن" کارشناس نظامی و راهبردی سوری به خبرنگار العالم گفت: نیروهای ارتش سوریه پس از پاکسازی شهر یبرود از عناصر مسلح، در حال پاکسازی شهرها و روستاهایی در شهر "رنکوس" و مزارع اطراف آن و منطقه "حوش عرب" نزدیک مرز لبنان هستند که تروریستها به آنجا گریخته اند.
ترکی حسن خاطرنشان کرد: این عملیات با پاکسازی کامل منطقه قلمون از وجود تروریستها تکمیل می شود.
منابع نظامی سوری در "داریا" به خبرنگار العالم گفتند که نیروهای ارتش درگیریهای شدیدی را در مناطق "جمعیات" و "العلالی" آغاز کرده‌اند که منجر به کشته شدن بیش از 7 تن از عناصر مسلح و مجروح شدن بیش از 15 تن دیگر از این تروریستها شده است.
در شهر دوما و مزارع اطراف آن نیز تروریستها خسارتهای سنگینی را متحمل شدند.
یکی از فرماندهان عملیاتی ارتش سوریه به خبرنگار العالم گفت: یگانهای ارتش در عملیاتی، ضربه‌های سنگینی را به عناصر مسلح در شهر دوما و اطراف آن وارد کردند به صورتیکه ده‌ها تن از آنان به هلاکت رسیده و شمار بسیاری نیز از مخفیگاه‌های خود گریختند.
MKH-27-07:36

پربیننده ترین خبرها