ویدیو؛ چرا کسی برای اوباما دست نزد؟!

شنبه 9 فروردين 1393 - 11:22

ویدیوی سخنرانی هفته گذشته باراک اوباما در کنفرانس "امنیت هسته ای"، لاهه توجه بسیاری از بینندگان شبکه‌های اجتماعی را جلب کرده، اما نه به خاطر سخنان رئیس جمهور آمریکا، بلکه به دلیل آن که پس از پایان سخنان او و برخلاف رویه معمول، هیچ کس برایش دست نمی‌زند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، اوباما که سه شنبه گذشته به همراه مارک روتی نخست وزیر هلند، پس از این نشست در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک شرکت کرده بود، در پایان این کنفرانس ضمن تشکر از حاضران، دستش را بالا آورد تا از آنها تشکر کند، اما بر خلاف رویه معمول در این قبیل نشست ها، کسی برای او دست نزد و تنها صدای دست زدن یک نفر به گوش رسید که کسی با او همراهی نکرد.

لحن اوباما در پاسخ به آخرین پرسش به گونه ای بود که کسی متوجه پایان کنفرانس خبری نشد و وقتی هم که مجری خاتمه کنفرانس را اعلام کرد و اوباما هم بعد از دست دادن با نخست وزیر، برای بار دوم دست خود را برای حاضران بالا آورد، تنها یک نفر به نشانه تشویق او چند بار دست زد و در سالنی که ده ها نفر در آن حاضر بودند، کسی با او همراهی نکرد و اوباما به همراه نخست وزیر هلند، در سایه سکوتی سنگین سالن را ترک کردند.

برخی از پایگاه های انگلیسی زبان، این اتفاق را یک "شرمساری" برای اوباما دانسته و در تیتر این خبر آورده اند: "خجالت آور است. هیچ کس دست نزد"!

پربیننده ترین خبرها