کمکهای انسانی به اردوگاه یرموک سوریه رسید

کمکهای انسانی به اردوگاه یرموک سوریه رسید
يکشنبه 10 فروردين 1393 - 10:48

مدیر مؤسسه کل آوارگان فلسطینی از ورود یک محموله جدید از کمک های انسانی به اردوگاه یرموک در حومه دمشق پایتخت سوریه خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "علی مصطفی" گفت که این محموله دیروز با حمایت دولت سوریه وارد اردوگاه یرموک شد و 40 بیمار نیز در راستای کاستن از درد و رنج مردم محاصره شده از سوی گروههای مسلح از این اردوگاه تخلیه شدند.
وی خاطرنشان کرد: مؤسسه کل آوارگان فلسطینی با همکاری آژانس امداد رسانی و کاریابی سازمان ملل ویژه آوارگان فلسطینی (آنروا) و حمایت و کمک های دولت سوریه روز گذشته یک محموله جدید از کمک های انسانی شامل 450 بسته غذایی را وارد اردوگاه یرموک کرد و 40 بیمار را برای امدادرسانی به بیمارستانهای دمشق برد.
علی مصطفی افزود: 9662 بسته غذایی از 30 ژانویه در بین اهالی یرموک توزیع و 3847 بیمار به همراه بستگانشان به بیمارستانهای دمشق منتقل شدند و 163 دانش آموز دختر و پسر نیز از اردوگاه تخلیه شدند.
اهالی اردوگاه یرموک تحت محاصره تروریست های جبهه النصره و گروه مسلح موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام (داعش)، قرار دارند و این دو گروه مانع در اجرای همه ابتکارعمل ها و توافقنامه ها برای پایان دادن به بحران اردوگاه یرموک و ورود کمک های انسانی و امدادرسانی به این اردوگاه شده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها