سرنخ‌های جدید از رسوایی اخلاقی وزیر صهیونیست

سرنخ‌های جدید از رسوایی اخلاقی وزیر صهیونیست
دوشنبه 11 فروردين 1393 - 13:21

منابع صهیونیستی روز یکشنبه فاش کردند که در تحقیقات جدید پیرامون پرونده تجاوز سیلوان شالوم، وزیر توسعه مناطق نقب و الجلیل در کابینه این رژیم به یک زن، سرنخ‌های جدیدی به دست آمده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، براساس گزارشی که روزنامه صهیونیستی جروزالم پست منتشر کرده است، پلیس به دلایل و مدارک جدیدی در خصوص ارتباط شالوم با حوادث گذشته دست یافته که ممکن است حتی به اتهامات جنایی علیه او منجر شود.

این منابع که هویت آن ها فاش نشده است تاکید کردند برای پیگیری سرنخ های جدید به زمان بیشتری نیاز است و تحقیق در این زمینه ادامه خواهد یافت.

شالوم سه شنبه گذشته به اتهام تعرض به زنی که 15 سال پیش تحت ریاست او کار می کرد، بازجویی شد.

براساس این گزارش، یک زن صهیونیست به پلیس گفته است، شالوم در سال 1999 میلادی و زمانی که وزیر علوم بوده، برای اذیت و آزار او تلاش کرده است.

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که تحقیقات در باره این اتهام را شروع می کند اما تعقیب قضایی شالوم براساس این اتهام میسر نیست.

براساس قوانین رژیم صهیونیستی با گذشت 10 سال از وقوع جرایم فساد اخلاقی دیگر رسیدگی به پرونده این جرایم امکان پذیرنمی باشد.

این اتهامات چند روز قبل از تاریخی که انتظار می رفت شالوم نامزدی خود را برای سمت ریاست، رژیم صهیونیستی اعلام کند، مطرح شد.

رییس رژیم صهیونیستی را پارلمان این رژیم "کنست" انتخاب خواهد کرد و تاریخ احتمالی که ممکن است یولی ادلشتین رییس کنست برای رای گیری اعلام کند 26 ماه مه آینده یعنی دو هفته بعد از بازگشت اعضای کنست از تعطیلات عید پاک یهودیان است.

تاریخ نهایی احتمالی 25 ژوئن یعنی یک ماه قبل از پایان دوره شیمون پرز، رییس کنونی رژیم صهیونیستی در روز 27 ژوئیه است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها