مانور گسترده ارتش رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی

مانور گسترده ارتش رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی
پنج‌شنبه 14 فروردين 1393 - 14:20

العالم - با درهم شکستن دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی در نتیجه انفجار بمب در تپه های این منطقه و زخمی شدن سه نظامی صهیونیست، ارتش رژیم اشغالگر مانور گسترده ای در جولان آغاز کرده است.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری العالم، گزارشگر کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی دراین باره گفت: تیپ 188 زرهی ارتش اسرائیل مانور گسترده ای در بلندیهای جولان آغاز کرده است.
گزارشگر اسرائیلی گفت: مناطق شمالی اسرائیل روزهای پرتنشی را سپری می کند.پس از حمله هوایی جنگنده های اسرائیل به مرز سوریه و لبنان، دبیر کل حزب الله لبنان به اسرائیل وعده انتقام دادو از پی آن مناطق شمالی شاهد نا آرامیهای گسترده ای شد.
در این رزمایش تانکهای اسرائیلی به طور فرضی مواضع سوریه را که طی هفته های گذشته گروههای مخرب از سوی آن مسیر حرکت تیپ چترباز را در جنوب مجدل شمس بمب گذاری کردند، هدف قرار دادند.
سرگرد "دبیر ادری" فرمانده گردان 53 در این باره به گزارشگر اسرائیلی گفت: تانکهای گردان پشتیبان در منطقه عملیات پراکنده شدند وما برای هر شرایطی از آمادگی لازم برخورداریم.
گزارشگر اسرائیلی گفت: تیپ 188 زرهی ارتش اسرائیل خود را برای آتش زیر خاکستر جنگ آماده می کند. تیپ 188 وارد عمق باتلاق لبنان می شود.
سرهنگ "تومار یفرح" فرمانده تیپ زرهی 188 ارتش رژیم صهیونیستی در این باره گفت: با فرض سناریو جنگ، سعی می کنیم در مدت زمان محدود، نیروهای بسیاری وارد عمق اراضی دشمن کنیم.اما نمی توانیم حملات صدها موشک دشمن را به جبهه داخلی متوقف کنیم.
گزارشگر اسرائیلی گفت: از آنجا که در جنگ دوم لبنان خسارتهای سنگینی به تانکهای مرکاوا اسرائیل وارد شد، شرکت صنایع دفاعی "رافائل"  برای حمایت مرکاوا از راکتهای ضد زرهی پیشرفته حزب الله و ارتش سوریه، این تانک را به سامانه پدافندی  "جلیقه باد" مجهز کرده است.
این گزارشگر به حضور نیروی هوایی ارتش رژیم اسرائیل در این مانور اشاره کرد.
سرگرد "دانی" رئیس تیم مانور واحد هماهنگی نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در این باره به گزارشگر صهیونیست گفت: زمانی که حملات زمینی آغاز می شود، نیروی هوایی نیز وارد عمل می شود. 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها