بحرینیها امروز به خیابانها می آیند

بحرینیها امروز به خیابانها می آیند
جمعه 15 فروردين 1393 - 07:16

مردم بحرین امروز برای برگزاری تظاهرات گسترده علیه برگزاری مسابقات اتومبیل رانی فرمول یک و سرکوبگری و جنایات رژیم آل خلیفه با همدستی رژیم سعودی در این کشور، به خیابانها می آیند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، احزاب و جمعیت های مخالف بحرینی از مردم خواستند تا امروز جمعه برای ابراز مخالفت خود با برگزاری مسابقات اتومبیل رانی فرمول یک به خیابانها بیایند.

این احزاب و جمعیت های مخالف بحرینی گفتند که برگزاری این مسابقات در راستای سرپوش گذاشتن بر جنایت های رژیم آل خلیفه و سرکوب معترضان مسالمت جو صورت می گیرد.

همزمان رژیم بحرین تدابیر امنیتی را در خیابانهای اصلی منتهی به محل برگزاری مسابقات فرمول یک برای جلوگیری از ورود تظاهرکنندگان افزایش داده است.

بحرین از 14 فوریه سال 2011 میلادی شاهد تظاهرات گسترده و مسالمت آمیز مردمی برای دستیابی به آزادی، دموکراسی و برپایی نظامی منتخب است که با سرکوبگری رژیم بحرین با همدستی رژیم سعودی روبرو شده است.

سالهای گذشته نیز معترضان بحرینی همزمان با برگزاری مسابقات فرمول یک به خیابانها آمده و سرکوبگری رژیم را محکوم کردند و این مسابقات را سرپوشی برای جنایات آل خلیفه دانستند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها