سرکرده گروه تروریستی "فدایی اسلام" کشته شد

سرکرده گروه تروریستی
جمعه 15 فروردين 1393 - 17:27

خبرنگار شبکه خبری العالم در سوریه به نقل از منابع نظامی، از کشته شدن سرکرده گروه تروریستی "فدایی اسلام" در منطقه 45 و پاکسازی منطقه سندریف در حومه شهر لاذقیه خبر داد.

به گزارش روز جمعه خبرنگار العالم، اخبار منتشرشده حاکی است که جسد سرکرده گروه تروریستی " فدایی اسلام " به نام "ابویامن الانصاری" در میان جنازه های به جا مانده از درگیری های مسلحانه منطقه 45 وجود دارد.

و افزود: بنابر این گزارش، ارتش سوریه منطقه سندریف را در حومه شهر لاذقیه (غرب) پس از درگیری با گروه تروریستی "جبهه النصره" بازپس گرفته و عملیات ارتش علیه گروه های مسلح و تروریست در مناطق مختلف ادامه دارد و طی آن ده ها تروریست در منطقه 45 در حومه شمالی لاذقیه کشته شدند و ارتش همچنان در ادامه عملیات نظامی خود در استان ریف دمشق مواضع تروریست ها را در منطقه رنکوس زیر آتش گرفته است.

ارتش سوریه برای دومین هفته متوالی در حومه شهر لاذقیه با گروه های تروریستی که از حمایت ترکیه برخوردار هستند ، به شدت درگیر است.

یحیی سلمان کارشناس نظامی سوری در مصاحبه با العالم گفت : شایعه برخی رسانه ها و سایت های ارتباط اجتماعی درباره عقب نشینی ارتش از منطقه 45 صحت ندارد.

سلمان گفت : یکی از تاکتیک های ارتش سوریه کشاندن نیروهای دشمن به مناطقی خاص و حمله کردن به آنها در فرصت مناسب است ولی دشمن چنین تصور می کند که نیروهای ارتش عقب نشینی کرده اند.

ارتش در استان ریف دمشق نیز به عملیات نظامی خود ادامه می دهد و مواضع ترویست ها را در مناطق الملیحه و جوبر زیر آتش گرفته است و یکی از مواضع گروه تروریستی جبهه اسلامی را در منطقه دوما منهدم کرد و با توپخانه سنگین مواضع تروریست ها را در مناطق رنکوس، الصرخه و عسال الورد زیر آتش گرفت.

منبعی در ارتش سوریه در مصاحبه با گزارشگر العالم خاطرنشان کرد: تروریست ها تلاش کردند که از منطقه جوبر به مواضع ارتش حمله کنند ولی نیروهای ارتش مانع اجرایی شدن نقشه آنها شدند و تعداد زیادی از تروریست ها را از جمله سرکرده چچنی آنان به قتل رساندند.

حملات خمپاره ای تروریست ها به مناطق مختلف استان ریف دمشق نیز همچنان ادامه دارد که چند غیرنظامی در تازه ترین حمله خمپاره ای به منطقه جرمانا زخمی شدند.


MKH-3-11:11:51

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها