مسابقات کشتی کج در عربستان !

مسابقات کشتی کج در عربستان !
دوشنبه 18 فروردين 1393 - 13:12

رقابتهای کشتی کچ که نوعی مسابقه نمایشی است، از 17 تا 19 آوریل جاری در ریاض پایتخت عربستان سعودی برگزار خواهد شد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "احمد المشهدی" مدیر شرکت «الوقت» برگزار کننده مسابقات کشتی کچ که از 17 تا 19 آوریل جاری در ریاض پایتخت عربستان سعودی برگزار خواهد شد، برای توجیه قیمت بالای بلیط این مسابقات که به 2000 ریال (سعودی) می رسد، مدعی شد که این قیمت براساس منابع مورد نیاز برای برگزاری چنین مسابقاتی تعیین شده است.

مسابقات کشتی کچ که تحت عنوان کشتی حرفه ای شناخته می شود، بیشتر یک رقابت نمایشی است.

شمار زیادی از ستارگان این کشتی نمایشی، قرار است در این مسابقات در عربستان شرکت کنند.

روزنامه "الوطن" به نقل از "احمد المشهدی" نوشت، قیمت بلیط براساس منابع مورد نیاز برای برگزاری این مسابقه و هزینه های آن تعیین شده است، تا جایی که برگزاری این مسابقه به اقدامات و مقدمات زیاد و برنامه ریزی نیاز دارد و در مقایسه با قیمت بلیط در داخل و قیمت بین المللی آن، قیمت آن بسیار کمتر از مسابقات مشابه در تعدادی از کشورها است.

وی افزود: شماری از جوانان عربستانی قبلا برای حضور در این مسابقات به کشورهای همسایه سفر کرده اند، که هزینه زیادی برای آن ها دارد به همین علت ما براساس بررسی های اقتصادی اطمینان داریم که قیمت بلیط در مقایسه با سطح مسابقات مناسب است.

این مسئول عربستانی تاکید کرد، برگزاری اینگونه مسابقات هیچ اعتراضی به دنبال نخواهد داشت.

المشهدی افزود: بسیاری از اینکه چنین فرصتی برای آن ها فراهم شده است تا از تماشای این مسابقات لذت ببرند تشکر کرده اند. همچنین سازمان های دولتی مانند کمیته المپیک و فدراسیون کشتی عربستان از این کار بسیار حمایت کردند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها