پیشنهاد میلیونی یک شبکه تلویزیونی به همسر مبارک

پیشنهاد میلیونی یک شبکه تلویزیونی به همسر مبارک
دوشنبه 18 فروردين 1393 - 14:46

یک شبکه ماهواره ای به دنبال دعوت از "سوزان مبارک" همسر دیکتاتور سرنگون شده مصر، در ازای پرداخت یک میلیون دلار به وی است.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه "الوطن" کویت به نقل ازمنابع آگاه نوشت؛ "مصطفی الفقی" که برنامه "سال ها فرصت از دست رفته" را در شبکه "النهار" اجرا می کند، مسئول متقاعد کردن "سوزان مبارک" برای حضور در این شبکه ماهواره ای است.

الوطن در ادامه نوشت: الفقی سوزان مبارک را متقاعد کرده است که در ازای دریافت مبلغ یک میلیون دلار در دو برنامه متوالی، در شبکه النهار حاضر شود.

دراین گزارش آمده است که مصطفی الفقی به سوزان مبارک تأکید کرده است که حضور در برنامه شبکه النهار به نفع وی خواهد بود، و این شبکه با هر شرطی که وی تعیین کند، موافق است.

بر اساس این گزارش، سوزان مبارک چندین شرط را برای موافقت با حضور در برنامه شبکه النهار تعیین کرده که مهم ترین آن، صحبت نکردن درباره وضعیت سلامت حسنی مبارک و نیز وضعیت روحی پسران وی جمال و علاء است، که در حال حاضر در ارتباط با برخی از مسائل زندانی هستند.

سوزان همچنین خواسته است که درباره مکان فعلی اقامت وی صحبتی نشود و نیز به جزئیات زندگی شخصی وی از زمان انقلاب 25 ژانویه پرداخته نشود.

منابع وابسته به روزنامه کویتی الوطن اعلام کردند که سوزان مبارک خواهان قرائت سئوالها و آماده شدن برای پاسخ دادن به سئوالها چند روز قبل از ضبط برنامه شده است، و یکی دیگر از شرطهای وی ، صحبت نکردن درباره زندگی فعلی او و امرار معاش او و نیز صحبت نکردن درباره هرگونه جزئیاتی در داخل کاخ ریاست جمهوری در زمان انقلاب 25 ژانویه است.

این روزنامه کویتی در ادامه نوشت: محورهای بحث و گفتگو در دیدار با سوزان مبارک به طرح هایی که وی در دوران ریاست جمهوری مبارک ارائه کرده از جمله جشنواره "خواندن برای همه" و تاسیس برخی از مدارس و برخی دیگر از طرح هایی که سوزان مبارک درآن نقش داشت، محدود می شود؛ همچنین برخی مسائل پشت پرده مربوط به زندگی وی با مبارک در دوران حکومت بر مصر و موفقیت های همسرش در سطح منطقه و بین الملل از دیگر مسائل برنامه خواهد بود.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها