داعش: سرکرده القاعده دزد و یاغی است

داعش: سرکرده القاعده دزد و یاغی است
پنج‌شنبه 21 فروردين 1393 - 15:00

عضو ارشد "داعش" با انتقاد بسیار شدید از "ایمن ظواهری" سرکرده تشکیلات "القاعده"، اور را "دزد و یاغی" خواند و اعلام کرد: قدرت و اعتبار الظواهری ازبین رفته است .

به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "ابوابراهیم الموصلی" در فایلی صوتی خطاب به ظواهری گفت: "درگیری ها و اختلافات گروه های مبارز در عراق و سوریه با همدیگر نتیجه فتنه انگیزی و اختلاف افکنی اعضایِ تحت امر ظواهریِ شیخ نما، از جمله ابوخالد السوری است."
ابوخالد السوری از اعضای ارشد القاعده در سوریه بود که در شهر حلب در شمال این کشور از پای در آمد. القاعده، داعش را مسئول مرگ ابو خالد السوری می داند.
الموصلی افزود : "ابومحمد جولانی (سرکرده گروهک تروریستی جبهه النصره) خود را شیر بیشه جنگ می نامد، ولی او فرد گمراهی است که در این فتنه انگیزی دست دارد."
این عضو داعش اعلام کرد: "ظواهری و جولانی بدانند که اعتبارشان را از دست داده اند، و از مبارزانی که پرچم های سیاه به دست گرفته اند عقب مانده اند، و در مسیری حرکت می کنند که به بیراهه منتهی خواهد شد."

الموصلی خطاب به سرکرده القاعده گفت: "تصور می کنی که قدرت و شوکتی داری ولی تصورت اشتباه است؛ و نمی توانی حتی بر یک وجب از خاک عراق و سوریه سیطره ای داشته باشی."

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها