بدون‌های کویت: در قتل بحرینی‌ها شریک نمیشویم

بدون‌های کویت: در قتل بحرینی‌ها شریک نمیشویم
جمعه 22 فروردين 1393 - 11:40

یک فعال سیاسی "بدون" های کویت تاکید کرد: اقدام رژیم آل خلیفه در اعطای تابعیت سیاسی به "بدون" های کویت در چارچوب عملیات سرکوب جنبش مردمی بحرین است.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، "احمد العونان" مسئول هماهنگی تجمع دانشجویان "بدون" کویت تاکید کرد: "بدون" های کویت، هرگز به رژیم بحرین اجازه نخواهند داد آنان را به گلوله ای برای کشتن مردم بحرین تبدیل کند. 

"بدون‌"ها در کویت از حقوق شهروندی محروم هستند، شناسنامه و گذرنامه ندارند؛ همچنین از تحصیل در دانشگاه‌ها محروم هستند و اجازه کار، حق مالکیت بر مسکن و زمین را نیز ندارند.

این فعال سیاسی کویتی در پاسخ مستقیم به "علی عبدالله آل خلیفه" که از تلاش برای اعطای تابعیت سیاسی به "بدون" های کویت و وارد کردن آنان به نیروی نظامی بحرین خبر داده بود، در صفحه توییتر خود نوشت: من فرزند یکی از "بدون" های کویت هستم و با افتخار به تو می گویم که ما مزدور تو و امثال تو نخواهیم شد.

سایت "اللؤلؤه" به نقل از العونان نوشت: می دانم تلاش شما برای اعطای تابعیت سیاسی به "بدون" های کویت فقط برای حمایت از اهداف پلید شما است، اما ما عزت نفس داریم و با طاغوت مبارزه خواهیم کرد.

وی خطاب به رژیم آل خلیفه تأکید کرد: "بدون" های کویت شریک جنایت ها و دزدی های شما نمی شوند، و مردم شما بیشتر لایق حمایت ماهستند.

"احمد العونان" مسئول هماهنگی تجمع دانشجویان "بدون" کویت افزود: ما نیز همانند  نبیل رجب، عبدالهادی الخواجه، شیخ علی سلمان، ابراهیم الشریف و بسیاری از افراد مقاوم و صبور نسبت به بحرین تعصب داریم.

"عبدالله آل خلیفه" در صفحه توییتر خود نوشته بود، برای اعطای تابعیت سیاسی به "بدون" های کویت و وارد کردن آنان به رسته نظامی بحرین با وزیر کشور بحرین هماهنگی شده، واز طریق کمیته ای رسمی و نهادهای رسمی و هماهنگی دولت بحرین با مقامات کویت اقدام می شود.

"مجید میلاد" عضو شورای مرکزی جمعیت الوفاق نیز خواهان بیان حقایق درباره اعطای تابعیت سیاسی به "بدون" های کویتی شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها