اذعان پاکستان به اعزام نیروی نظامی به بحرین

اذعان پاکستان به اعزام نیروی نظامی به بحرین
شنبه 23 فروردين 1393 - 10:55

حزب حاکم پاکستان به اعزام نیروی نظامی به بحرین اذعان کرد .

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "راجا ظفر الحق" رئیس حزب حاکم پاکستان اعلام کرد: ارتش بحرین کوچک است و ما اتباع پاکستانی را به بحرین می فرستیم تا در پلیس و ارتش این کشور خدمت کنند.
راجا در مصاحبه با سایت خبری اسلام تایمز پاکستان گفت : تعداد نیروهای پلیس و ارتش بحرین اندک است، و نظام این کشور از پاکستان درخواست اعزام نیرو کرده بود که دولت اسلام آباد برای کمک به تأمین امنیت بحرین نیروهایش را اعزام کرد.

اظهارات این مسئول بحرینی درحالی است که سخنگوی وزارت خارجه پاکستان، پیش از این تأکید کرده بود که به کارگیری نظامیان پاکستانی در مناطق بحرانی مانند بحرین سیاست رسمی دولت پاکستان نیست و پاکستانی هایی که به عنوان نیروی امنیتی بحرینی فعالیت می کنند، مزدورانی هستند که بدون درخواست دولت اسلام آباد به آنجا رفته اند.

روزنامه پاکستانی "تریبون" نیز اخیرا فاش کرده است که از زمان آغاز انقلابها در کشورهای عربی تاکنون حدود 10 هزار پاکستانی در نهادهای امنیتی بحرین فعالیت کرده اند.

این روزنامه پاکستانی خاطرنشان کرده است که بحرین شمار زیادی از نیروهای بازنشسته نظامی و پلیس پاکستانی را برای سرکوب اعتراضات در آن کشور به کار گرفته است.

پربیننده ترین خبرها