مالکی: جنگ با داعش تبلیغات انتخاباتی نیست

مالکی: جنگ با داعش تبلیغات انتخاباتی نیست
شنبه 23 فروردين 1393 - 15:26

نخست وزیر عراق با اشاره به کسانی که از ارتش عراق انتقاد می‌کنند و جنگ با داعش را تبلیغات انتخاباتی می‌دانند تأکید کرد، مردم عراق نباید پای صندوق‌های رأی به این افراد رأی مثبت دهند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "نوری مالکی" روز شنبه با اشاره به کسانی که از ارتش عراق انتقاد می‌کنند، گفت: کسانی که فقط از دور نظاره گر مبارزه ارتش است، هیچگونه تعصبی درباره این سرزمین ندارد؛ این افراد با عملیات تروریستی یا انتحاری و یا کشته شدن یک سرباز عراقی خوشحال می شوند؛ نباید پای صندوق های رأی به این افراد آری بگویید.
نخست وزیر عراق تأکید کرد: جنگ ضد القاعده و داعش فقط محدود به استانهای الانبار و نینوا نیست؛ و اگر درباره آنان در این دو منطقه سکوت می‌شد آنها به بقیه استانها می رسیدند.
وی با تمجید از مواضع مردم عراق درباره ارتش کشورشان، اظهار داشت: به جز در برخی موارد نادر، نمی‌توان از مواضع جریانهای‌ سیاسی تمجید کرد، زیرا آنان به دنبال دروغ پراکنی و تقلب هستند، و مدعی می‌شوند که جنگ با "داعش" تبلیغات انتخاباتی است.
نخست وزیر عراق خاطرنشان کرد که دولت این کشور 15 هزار نفر از شرکت کنندگان در فراخوان مبارزه با باندهای تروریستی در استان میسان را استخدام خواهد کرد.
نوری مالکی از همه عراقی‌ها خواست برای تشکیل یک دولت با اکثریت سیاسی در انتخابات شرکت کنند، زیرا در غیر این صورت مشکلات ادامه خواهد داشت.
نوری مالکی گفت: اگر ائتلاف دولت قانون نبود، عراق تکه تکه می‌شد، این ائتلاف رکن اصلی کشور است.

پربیننده ترین خبرها