یورش شدید ارتش سوریه به تروریست‌ها در حومه دمشق

یورش شدید ارتش سوریه به تروریست‌ها در حومه دمشق
شنبه 23 فروردين 1393 - 23:21

درگیری‌ ارتش سوریه با تروریست‌ها در منطقه جوبر در شمال شرق دمشق تشدید شده و خبرها از کنترل ارتش سوریه بر مجتمع مدارس و میدان "پارلمان" این منطقه حکایت دارد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، منابع خبری اعلام کردند، ارتش در درگیری های منطقه جوبر ده ها فرد مسلح را به هلاکت رساند.

مرکز موسوم به دیده بان حقوق بشر که وابسته به مخالفان سوری خارج نشین است نیز اعلام کرد: درگیری های بسیار سنگین از چند ساعت پیش (عصر شنبه) در غرب شهر حلب (شمال غرب) درگرفته است که این درگیری ها سنگین ترین درگیری های این شهر از فوریه 2012 تاکنون است.

منبعی در ارتش سوریه نیز اعلام کرد که خبر تسلط گروه های مسلح بر ساختمان اداره اطلاعات نیروی هوایی در شمال غرب شهر حلب، کذب است و صحت ندارد.

ارتش سوریه در منطقه الملیحه در جنوب شرق شهر دمشق نیز پیشروی و تعدادی تونل متصل به هم را کشف کرد که گروه های مسلح به مدت دو سال از این تونل ها برای رساندن تجهیزات نظامی به همدیگر و انتقال زخمیان به پشت میدان درگیری استفاده می کردند.

گروه های مسلح که از بقای خود در منطقه الملیحه مطمئن نبودند، تونل ها را بمب گذاری کرده بودند تا در صورت عقب نشینی، نیروهای ارتش را به دام بیندازند ولی تیم مهندسی ارتش طبق معمول هر منطقه ای را که نیروهای ارتش بازپس می گیرند، پاکسازی و بمب ها را خنثی و تونل ها را منهدم می کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها