تدابیر عراق برای انتخابات در استان الانبار

تدابیر عراق برای انتخابات در استان الانبار
يکشنبه 24 فروردين 1393 - 18:34

رئیس کمیته تأمین امنیت انتخابات مجلس نمایندگان عراق اعلام کرد که فرودگاه‌ها در زمان انتخابات بسته نخواهد بود و منع تردد خودروها مشروط به وضعیت امنیتی خواهد بود و تدابیری نیز برای مشارکت نیروهای امنیتی مستقر در استان الانبار اتخاذ شده است .

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "ماجد ثابت" در بیانیه‌ای خاطرنشان کرد: فرودگاه‌ها در زمان انتخابات به فعالیت خود ادامه خواهد داد و تاکنون تردد خودروها در استان‌ها یا بین استان‌ها منع نشده است، و هر گونه منع تردد خودروها منوط به وضعیت امنیتی خواهد بود .
انتخابات پارلمان عراق روز 30 آوریل 2014 برگزار خواهد شد .
ثابت تأکید کرد: کمیته عالی مستقل انتخابات عراق برنامه‌ای آماده کرده است تا نیروهای امنیتی که در استان الانبار با گروه‌های تروریستی می‌جنگند، در انتخابات شرکت کنند.
کمیته عالی مستقل انتخابات عراق همچنین امروز اعلام کرد که تدابیر لازم را برای تضمین برگزاری موفقیت آمیز انتخابات مجلس نمایندگان در همه استان‌ها از جمله استان‌های ناآرام اتخاذ کرده است.
انتخابات مجلس نمایندگان عراق، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا در این انتخابات فراکسیونی که نامزد سمت نخست وزیری را معرفی می‌کند و دیگر سمت‌های مهم دولتی را به دست می‌گیرد، مشخص می شود.

پربیننده ترین خبرها