رفتار بی‌رحمانه پلیس عربستان با دختر آسیایی

رفتار بی‌رحمانه پلیس عربستان با دختر آسیایی
چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 21:35

العالم - یک مأمور شورای موسوم به "امر به معروف" عربستان، با ایراد ضربه به سر یک دختر آسیایی که همراه با خانواده‌اش در مکه مکرمه در حال گردش بود، موجب خونریزی در سر او شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، یک عضو هیات امر به معروف عربستان در حال گشت زنی در مکه مکرمه، قبل از نماز عشاء از این دختر خواست تا پارک را ترک کند و به منزل بازگردد، اما وی مخالفت کرد و عضو هیأت امر به معروف عربستان، با کیف این دختر ضربه محکمی به سرش زد و پس از آن که متوجه خونریزی در سر وی شد، محل را ترک کرد. 

پایگاه اینترنتی "اضواء الوطن" نوشت: دختر که لباسش غرق در خون بود، همراه با برادرش راهی اداره پلیس شد و علیه عضو هیأت امر به معروف شکایت کرد و پس از آن به بیمارستان ملک عبدالعزیز انتقال یافت تا پزشکان سرش را بخیه کنند.

به گفته منابع خبری، پدر دختر از سوی عضو هیات امر به معروف و دوستانش تحت فشار قرار گرفته تا از شکایت صرف نظر کند، اما وی این درخواست را رد کرده و خواستار اجرای عدالت شده است.

آنان افزودند: عضو هیات امر به معروف عربستان برای توجیه رفتار خود راهی منزل پدر دختر شده و ضمن اعتراف به اشتباهش گفته که از قند خون و بیماری اعصاب رنج می برد(!)
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها