صهیونیستها: با هرکولس در هر جای خاورمیانه فرود می‌آییم !

صهیونیستها: با هرکولس در هر جای خاورمیانه فرود می‌آییم !
پنج‌شنبه 28 فروردين 1393 - 22:17

رژیم صهیونیستی طی مراسمی از سری جدید هواپیمای هرکولس بنام "سوپر هرکولس" ساخت آمریکا رونمایی کرد. کارشناسان این رژیم در این مراسم بر توانایی این هواپیما در انجام عملیات در هر منطقه از خاورمیانه تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "اورهیلر" گزارشگر نظامی کانال 10 رژیم صهیونیستی گفت: "نیروی هوایی اسرائیل سری جدید هواپیمای هرکولس را در مراسم ویژه ای در پایگاه نفاتیم تحویل گرفت."
وی افزود: "امروز روز جشن نیروی هوایی اسرائیل است. سوپر هرکولس در پایگاه هوایی نفاتیم در صحرای نقب، فرود آمد. سوپر هرکولس بهترین هواپیمای باری جهان است. این هواپیما عملیات بسیاری را در تاریخ عملکرد نیروی هوایی با موفقیت به انجام رسانده است."
وی به نقل از "امیر آشل" فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: "هرکولس عملکرد نیروی هوایی اسرائیل را گسترش می دهد. این هواپیما به هر منقطه از خاورمیانه دسترسی دارد و قادر است 100 سرباز یا چتر باز و4 جیب سنگین هامر و دیگر جنگ افزارهای نظامی را از منطقه ای به منطقه دیگر جابه جا کند، و بدون نیاز به باند در هر جایی فرود آید."
هیلر خاطرنشان کرد: "این هواپیما می تواند شب هنگام بدون سرو صدا در هر جای خاورمیانه فرود آید و به واحدهای ویژه عملیاتی در هر منقطه از خاورمیانه سرویس دهی کند."
وی ادامه داد: "سرعت و قدرت پرواز سوپر هرکولس 30% بیشتر از هرکولس قدیمی است. و زمان بندی رونمایی از هرکولس با تحولات منطقه در ارتباط است."
وی گفت: "نیروی هوایی اسرائیل عملیات ویژه ای را در عرصه جنگهای منطقه آغاز کرده است. نیروی هوایی در چارچوب عملیات محرمانه، با عملیات انتقال اسلحه در سوریه و لبنان مقابله می کند. و سوپر هرکولس برای انجام مأموریتهای ویژه به این عمیات ملحق می شود."
 

پربیننده ترین خبرها