احتمال نفوذ کماندوهای "اسرائیلی" به لبنان

احتمال نفوذ کماندوهای
جمعه 29 فروردين 1393 - 14:56

العالم - پایگاه اطلاع رسانی صهیونیستی "واللا" از احتمال نفوذ کماندوهای "اسرائیلی" به برخی از روستاهای جنوب لبنان پرده برداشت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، اشغالگران صهیونیست برای کنترل اوضاع میدانی در سوریه و لبنان درصدد تجاوز نظامی به روستاهای جنوب لبنان با پیاده کردن چترباز به این مناطق هستند.

سایت خبری "سوريا الان" به نقل از "واللا" نوشت:" آموزش های نظامی فشرده ای با شرکت افسرانی از گردان "کافیر" زیر نظر "جال ریتچ" افسر عالی رتبه اسرائیلی که دوره عملیات آموزش های سخت را در منطقه "غور اردن" گذرانده در حال انجام است تا در صورت نفوذ کماندوهای اسراییلی به سوریه و لبنان از هرگونه شکست احتمالی آنها جلوگیری شود.

همچنین روزنامه صهیونیستی "تایمز اوف" نیز ازعملیات سرویس جاسوسی "اسرائیل" موسوم به "موساد" در استخدام ده ها تن از مخالفان در صفوف آوارگان سوری در لبنان به خصوص در مناطق شبعا و کفرشوبا پرده برداشت.

دراین باره روزنامه "ذا پست" به نقل از منابع امنیتی رژیم صهیونیستی، مداخله نظامی این رژیم را در جنوب لبنان نزدیک دانست.

به اذعان منابع امنیتی رژیم صهیونیستی این منطقه از لبنان ارتباط تنگاتنگی با حضور نظامی حزب الله در سوریه دارد.

از سوی دیگر برخی منابع امنیتی ورود شمار زیادی تکفیری برای پیوستن به جبهه ریف لاذقیه در سوریه را از طریق عبور از پل هوایی میان اردن - ترکیه فاش ساختند. همچنین آنها از آموزش هزاران تروریست تکفیری دیگر بدست افسرانی از سرویس اطلاعاتی اردن و آمریکا در پایگاههای شمال امان خبر دادند.

خبرگزاری های بین المللی همچنین از انتقال صدها تروریست برای پیوستن به جبهه ریف لاذقیه شمالی خبر دادند که بیشتر آنها ملیت اردنی، عربستانی، چچنی و داغستانی دارند. این تروریست ها در زمان تجاوز به شهر مرزی "کسب" از طریق پل هوایی که از اردن تا فرودگاه انطاکیه در منطقه اسکندرون ترکیه امتداد دارد وارد سوریه شدند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها